| Author |
Topic  |
|
|
crims0n
Trogen medlem

387 Posts |
Posted - 15 December 2009 : 17:22:01
|
Tar gärna svar via mail då jag kollar mail oftare än vad jag kollar forum. hellacop[a]hotmail.com
Knappt använda Artecpedaler. Blues overdrive 400 350:- Gibson P90, använd i bra skick 500:-
Mick och pedaler kan skickas i postens vadderade kuvert.
Gibson Les Paul W&F Denna gitarr är jag enda ägare på. Den har vart en trogen arbetshäst bra länge nu. Men nu åker den iväg som så mycket annat. En fin 70-tals gibson är på ingång. Denna är bandslipad, band-krönt, putsad, polerad och genomgången av den snälle och trevlige herren Racing även denna. Ett bra exemplar är det här. 4500:-

Köpare i Gbg har förtur eftersom jag jobbar sådana tider att jag nästan aldrig hinner till bussgods innan det stänger. |
Edited by - crims0n on 30 July 2010 12:58:06 |
|
|
crims0n
Trogen medlem

387 Posts |
|
|
r_t
Trogen medlem

285 Posts |
Posted - 18 January 2010 : 22:39:50
|
| Pris? |
 |
|
|
crims0n
Trogen medlem

387 Posts |
|
|
Lobster
Färsking-medlem
9 Posts |
Posted - 13 February 2010 : 16:22:12
|
Hej, Jag gillat feta halsar. Har en mycket fin Fret king corona, dvs strata, i nyskick. Priset i butiken var drygt 8000:- Fint hardcase. Jättefin hals, eller varför inte en Koch pedaltone. Kan tänka mig att lägga emellan om du blir intresserad. Mvh/Hans J |
 |
|
|
Bentooshape
Trogen medlem

330 Posts |
Posted - 17 February 2010 : 22:13:10
|
Hej,
Du är inte intresserad av att byta din SG mot en Japansk Washburn Eagle 80a? Är väl använd och ganska dingad, men spelmässigt i bra skick och låter och spelar fantastiskt. Även nybandad för några veckor sedan. Kan tänka mig lägga 500 imellan.
Mvh Andreas
quote: Originally posted by crims0n
Säljer den nu för fan. Jag borde fattat att jag inte gillar SG-halsar som är för feta. Jag vill eg inte men det går bara inte. Stämskruvar är bytta till gibson deluxe. Serienummer: 0 6776. Det borde betyda 1990 och från Mint Collection serien?! Den är grymt lättspelad och enda dingen sitter uppe på huvudet. I övrigt kanonskick.
Ni vet väl vad dessa ligger på i pris vid det här laget, på ett ungefär iaf kanske. Så ge mig bud, eller fresta mig med japanska Les Pauler, Flying V's, 335or eller dyligt som byte. Skickas kan den.
hellacop[à]hotmail.com

---- ---- ---- ---- ---- -- www.myspace.com/marulk Live: contact@marulk.net
Lundapaugen@hotmail.com
|
 |
|
|
crims0n
Trogen medlem

387 Posts |
Posted - 18 February 2010 : 13:25:29
|
Du kan väl maila mig bilder. hellacop[a]hotmail.com
quote: Originally posted by Bentooshape
Hej,
Du är inte intresserad av att byta din SG mot en Japansk Washburn Eagle 80a? Är väl använd och ganska dingad, men spelmässigt i bra skick och låter och spelar fantastiskt. Även nybandad för några veckor sedan. Kan tänka mig lägga 500 imellan.
Mvh Andreas
|
Edited by - crims0n on 18 February 2010 13:27:59 |
 |
|
|
Bentooshape
Trogen medlem

330 Posts |
Posted - 18 February 2010 : 14:15:13
|
quote: Originally posted by crims0n
Du kan väl maila mig bilder. hellacop[a]hotmail.com
quote: Originally posted by Bentooshape
Hej,
Mvh Andreas
Självklart! Gör det ikväll.
En fråga bara. Är halsen fet som i basebollsträ-fet, eller bara fet?
Mvh Andreas
Lundapaugen@hotmail.com
|
 |
|
|
crims0n
Trogen medlem

387 Posts |
|
|
thorbear