Böcker och instruktionre / tabbar
Ska flytta om ett tag så jag har börjat rensa lite bland musikprylarna. Först ut är diverse instruktioner jag samlat på mig:
Säljes, böcker:
The Joe Pass Guitar Method (ISBN 0-7935-2148-3) (ingen CD), 50 kr
Play Classical Guitar av David Braid (ISBN 0-87930-657-2) (med CD) 200 kr
To have and to Hold, A Classical Guitar Wedding Collaction (ISBN 1-57560-309-8). (ingen CD), 50 kr
(ett par bluesböcker sålda)
Tidskrifter, alla med CD och tabbar för kända låtar:
Guitar Techniques februari 2002 (instruktioner för bl.a. Beatles, Jeff Beck, Black Crowes m.m.)
Guitar Techniques oktober 2004 (instruktioner för bl.a. jeck beck och pantera)
Guitar Techniques augusti 2002 (instruktioner för bl.a. Hendrix, The Cult och Santana)
Guitar Techniques oktober 2002 (instruktioner för b..a SRV, Roben Ford och RHCP)
Guitar Techniques vinter 2002 (Mest metal på CDn)
Total Guitar mars 2004 (mycket Zakk på CDn)
Guitarrist Mars 2004
150 för alla?
Bonusböcker för den som köper mer än en av ovanstående:
En liten bok med tips & tricks för gitarr
En liten bok med skalor och arpeggion
"Så här spelas munspel" av Peter Pickow & Jason A Shulman - litet häfte på 50 sidor.
En specialutgåva av tidskriften Studio med instruktioner och tips för studioinspelningar.
Pruta duktigt! Hela klumpen verkar väga strax över fem kilo så frakten blir tyvärr inte gratis... [:)]
bjoel@hotmail.com När jag hunnit fotografera och beskriva kommer lite gitarrer och en baslåda, kanske en förstärkare med. Om nån vill ha första tjing på det ni vet jag har, maila mig. Kommer inte sälja allt, men jag orkar inte flytta allt så det kan vara läge för fynd.