Jag vet inte varför... men jag har på snart tre år inte hittat en strata som slår min ihopplocksstrata... Denna är väldigt nära och säljes/bytes inte under rätt pris, för det är inte så att jag måste bli av med den.. men om rätt bud i pengaform eller gitarrform (således byte) gives, så kan jag tänka mig att separera från den..
En Edwards-strata med Seymour Duncan-mickar (högljudda och välljudande dito).. Gjord för att helt efterlikna SRV:s slitna "number one"-strata (nu sitter till och med en helt rätt "custom"-dekal bakom stallet).. Lacken är nog tryckt på själva gitarrkroppen och täckt med ett mycket tunt skyddande lager lack av ngt slag... Känns väldigt matt och skön.. Små dings här och där (som är original för denna gitarr.. inget nytillkommet).. Halsen är inte så fet som SRV:s hals utan har en skön, lagom tjock C-profil.. Vacker bärnstensfärgad lack på hals och huvud.. Kan behöva en pytteliten halsjustering då den skramlar lite på vissa band... inte alls särskilt märkbart, och absolut inte hörbart i förstärkt läge...
Gigbag medföljer..
Bilderna är på aktuellt exemplar.. Riktpris; <h2>5999:-</h2> (7-8000:- i nypris och denna är i nyskick). Så kom gärna även med bytesförslag i första hand..

Spider-Man 3 - Summer 2007