MASSOR ska bort! Gitarrer, pedaler+annat!
<font size="4">Nu ska det rensas en del i stashet.
En del prylar släpper jag om jag får ett vettigt bud på dem, men mycket ska bara bort[;)]

1. Strata hals. Ok skick. 500:-
2. El-gitarr - Fender Lite Ash i bra skick! Bra och snygg gitarr! 3500:-
3. Akustisk gitarr SX. 1000:- <font color="red">skickas ej.</font id="red">
4. Gig/rock bag. Säljer antagligen denna tillsammans med en av gitarrerna.
5. El-gitarr - Märket "Kay" från någonstans mellan 1965-70. 2300:-
6. Stratakropp. Från början från en stratakopia av märket "Reno".
Originallacken nedslipad och sen sprayad. Sådär skick...Kräver jobb 300:-
7. Wah wah pedal. Dunlop, 3 år gammal. <font color="blue">Säljer mot vettigt bud.</font id="blue">
8. Digitech effektpedal. Massor av effekter och inställningar. Kostade över tusenlappen ny(!). 350:-
9. Vikter att sätta kring fötterna när man joggar eller liknande. 4 st x 1.5 kg. 250:- för allihopa.
10. Jackhammer, JH-1. Dist + Overdrive pedal. Nyskick, 450:-
11. Sperzel låsbarastämmisar. HELT OANVÄNDA. Kostade över tusenlappen. <font color="blue">Ge vettigt bud.</font id="blue">
12. Japan Fender mickar köpt begagnade men jag har inte använt dem. Bild nedanför. 300:- för setet.

12. GFS stratamick. Bild nedanför.<font color="blue">Ge vettigt bud.</font id="blue">

12. Stämmisar. Budget shaller. Buld nedanför<font color="blue">Ge bud.</font id="blue">

Stora bilder och rätt rörigt, men fråga mig om det du är intresserad så får du självklart mer info![:)]</font id="size4">
Prylarna finns i STHLM![:)]
Småprylar skickas antagligen med posten, men gitarrer kan skickas välpackade genom bussgods. Främst för deras säkra "efterkrav" vilket är bra för båda parter!
Gott nytt år och god fortsättning!
MVH Robin