BBE sonic maximizer 422A - den bra modellen, detta exet har lie glapp i jacken, men inget som stör när sladdarna är på plats...det rör sig alltså om när man använder kablar av sorten "inte så bra" att man inte kan köra in dem hela vägen i jacket - 500:- + ev. frakt

Digitech DSP128 - samma som skid row använde för reverb på 80talet, ett varmt och fint reverb med mix kontroll för hur mycket diskantskärningen ska påverka - 500:- + ev. frakt

godispåsen - innehållande diverse skruvar och delar till gitarrer - 200:- + ev. frakt

p-skydd svart - HSH Moddat för floyd, fint gjort. för strata. - 110:- + ev. frakt

dome knoppar till gitarr eller bas lite olika storlekar i krom och svart, ett matchat sett med 2/st kromade. - 30:-/st + ev. frakt

1 st peavey 15" element - 600:- mer info kommer

köp nu detta är ni snälla så jag har pengar till att reparera min stärkare, hade inte sålt annars...
grejjerna kan hämtas hos mig, eller ev. under vardagar avlämnas i malmö eller någon av stationerna på vägen, annars tillkommer frakt hos poten för mindre grejjer och bussgods för de lite större...
80's tone *blizzz*