Superskön och välljudande Danelectro från -97 i kanonskick. Den lite mer ovanliga tremickade modellen med rotary-switsch . Fullt intonerbart stall, Gotoh stämmisar. Sparkling Black/silver.
Pris : 2.200:- inkl frakt
//Dan
25 Mar 2008, 11:28
tligen
Joined: 10 Feb 2004, 19:59 Posts: 1900 Location: Förort med Swish
hade inte du en mintgrön 2 mickad förut? eller var det nån annan? ursäkta kladdet men en 2 mickad skulle jag kunna tänka mej nån gång.....
Näe...nu blandade du ihop mig o Josh. Han har en mintgrön...fast en helt annan modell...men med två mickar.[:I] Den här tremickade har en "blow-switsch" som kör över rotaryinställningen och ställer in läge : Fullt blås-alla tre mickarna seriekopplade.
//Dan
25 Mar 2008, 11:55
_jesper_
tligen wrote:
hade inte du en mintgrön 2 mickad förut? eller var det nån annan? ursäkta kladdet men en 2 mickad skulle jag kunna tänka mej nån gång.....
tligen
Det kan vara mig du blandar ihop honom med, jag har en mintgrön danelectro '56 U2, min favoritgitarr. Skitkul gitarrer det här!
Users browsing this forum: Google [Bot] and 21 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum