|
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 6 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
mosrite
Joined: 13 Aug 2002, 02:18 Posts: 777 Location: Vendelsö, Stockholm
|
 Smô¥grunkor..
Ibanez LU-20, stagetunervariant, true bypass, bara använd i replokalen, 400:- inkl frakt--HOLD--- Seymour Duncan SSL-5 singelcoil, neck/middle 300:- Floyd Rose orginal, svart, mkt bra skick m R2-sadel 800:---HOLD-- Gotoh Floyd, svart, som nytt m bussningar 800:----HOLD----
|
| 03 Apr 2008, 21:30 |
|
 |
|
cruiser
|
Jag köper Ibaneztunern! Du råkar inte ha ett guldfloyd liggande också? Plattan behöver inte vara bra, jag behöver resten!
|
| 04 Apr 2008, 09:12 |
|
 |
|
mosrite
|
cruiser wrote: Jag köper Ibaneztunern! Du råkar inte ha ett guldfloyd liggande också? Plattan behöver inte vara bra, jag behöver resten!
Går bra det unge herrn! Tror jag kanske kan få ihop 6 OFR guldstallsadlar med lite god vilja..
|
| 04 Apr 2008, 12:58 |
|
 |
|
cruiser
|
mosrite wrote: cruiser wrote: Jag köper Ibaneztunern! Du råkar inte ha ett guldfloyd liggande också? Plattan behöver inte vara bra, jag behöver resten!
Går bra det unge herrn! Tror jag kanske kan få ihop 6 OFR guldstallsadlar med lite god vilja.. Jag planerar att åka till Stockholm i nästa vecka, före torsdag, så du skall väl inte behöva skicka prylarna? Har du någon önskelista?
|
| 04 Apr 2008, 18:19 |
|
 |
|
mosrite
|
cruiser wrote: mosrite wrote: cruiser wrote: Jag köper Ibaneztunern! Du råkar inte ha ett guldfloyd liggande också? Plattan behöver inte vara bra, jag behöver resten!
Går bra det unge herrn! Tror jag kanske kan få ihop 6 OFR guldstallsadlar med lite god vilja.. Jag planerar att åka till Stockholm i nästa vecka, före torsdag, så du skall väl inte behöva skicka prylarna? Har du någon önskelista? Blir fint det Anders!! På önskelistan står ett par lackade skärmkanter bak, kan du fixa det[:D] Annars Strata singelcoils, typ neck/middle max 2 st
|
| 04 Apr 2008, 20:48 |
|
 |
|
cruiser
|
mosrite wrote: cruiser wrote: mosrite wrote: [quote="cruiser"]
Jag köper Ibaneztunern! Du råkar inte ha ett guldfloyd liggande också? Plattan behöver inte vara bra, jag behöver resten!
Går bra det unge herrn! Tror jag kanske kan få ihop 6 OFR guldstallsadlar med lite god vilja.. Jag planerar att åka till Stockholm i nästa vecka, före torsdag, så du skall väl inte behöva skicka prylarna? Har du någon önskelista? Blir fint det Anders!! På önskelistan står ett par lackade skärmkanter bak, kan du fixa det[:D] Annars Strata singelcoils, typ neck/middle max 2 st [/quote] De överblivna stratamickar jag har vill du inte ha... så jag tar med mig ett par lackade skärmkanter istället...!
|
| 05 Apr 2008, 00:23 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 6 posts ] |
|