Stratocaster American Series [SÅLD]
Säljer min Amerika-Strata från 2003. Kroppen är svart, greppbrädan i lönn och skicket fint. Banden är precis nyslipade! Det mesta är original, men jag har skärmat gitarren bättre och bytt till master-ton och en blender-pot (original-poten medföljer), så att hals- och stallmick kan mixas in samtidigt. För att slippa tonfall när volymen vrids ner har jag också moddat med treble bleed. Komponenterna är köpta från Fralin Pickups, så de är nog schyssta. Originalcase medföljer. Jag vill ha 6900 kr för den. Eventuell frakt tillkommer.
Mats
05 Mar 2009, 11:59
ozzyaberg
Ser fin ut, nyslipade band = plek eller? Vart nånstans kan man få kolla på guran innan man slår till?
Mvh, /Stefan
10 Mar 2009, 11:05
albert
Den <i>är "] fin! Men ingen plek - det är den här killen som gjort jobbet: http://www.gitarrist.nu. Och det är bra gjort! Gitarren finns i Lomma strax norr om Malmö.
Users browsing this forum: No registered users and 21 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum