Hej!
Tänkte att sälja min Washburn för att jag har lite för många gitarrer. Gitarren är i bra skick och gigbag finns. Om du undrar över något är det bara att fråga. Gitarren finns i Värmland.

1700 kr inkl. frakt. Billigare vid upphämtning. Ev. byte mor ES 335 eller något annat skojigt.
/David