| Author |
Message |
|
guitarhussler
Joined: 23 Jul 2006, 19:27 Posts: 377 Location:
|
 Fender Telecaster Custom '62/Såld
Fender Telecaster Custom '62 /Japan inkl tweed utui, fint skick inget bandslitage en liten ding på framsidan ungefär där armen vilar i storleksordningen ca 2 knappnåls huvuden. Skickar mera bilder via profilen. Gitarren finns i Uppsala men skickas givetvis. 5000:- och inga byten. 
|
| 10 Jul 2009, 21:21 |
|
 |
|
kjelle
Joined: 18 Mar 2007, 21:58 Posts: 8742 Location: Uppsala
|
Årtal? Skicka gärna bilder. Bor i den för tillfället nästan öde studentstaden. 
|
| 10 Jul 2009, 22:39 |
|
 |
|
spindeln
Joined: 05 May 2008, 20:57 Posts: 3347 Location:
|
sjukt billigt !!!! nån borde köpa direkt !!!
|
| 11 Jul 2009, 04:18 |
|
 |
|
pak1979
Joined: 04 Jul 2009, 10:16 Posts: 38 Location:
|
jag är väldigt intresserad, skicka gärna mer bilder.
|
| 11 Jul 2009, 08:25 |
|
 |
|
guitarhussler
Joined: 23 Jul 2006, 19:27 Posts: 377 Location:
|
Mail skickat till de båda intressenterna. //M
|
| 11 Jul 2009, 08:55 |
|
 |
|
guitarhussler
Joined: 23 Jul 2006, 19:27 Posts: 377 Location:
|
On hold till Kjelle. //M
|
| 11 Jul 2009, 11:43 |
|
 |
|
Flowerhill
Joined: 16 Jun 2009, 22:57 Posts: 489 Location: Luleå
|
Jääääklar... [:(!] HUUUUR kunde jag missa denna..
Jäkligt avensjukt grattis till lycklig ny ägare..
I`m old enough to choose my toys..
|
| 13 Jul 2009, 21:18 |
|
 |
|
kjelle
Joined: 18 Mar 2007, 21:58 Posts: 8742 Location: Uppsala
|
Den trivs hos mig![^] 
|
| 14 Jul 2009, 14:36 |
|
 |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
kjelle wrote: Den trivs hos mig![^]  grattis, det där är trevliga guror[:)] -----------------  The beat goes on and I´m so wrong
|
| 14 Jul 2009, 22:41 |
|
 |
|
Flowerhill
Joined: 16 Jun 2009, 22:57 Posts: 489 Location: Luleå
|
kjelle wrote: Den trivs hos mig![^]  Du har en köpare här när du vill ha igen pengarna..[:)] I`m old enough to choose my toys..
|
| 14 Jul 2009, 23:04 |
|
 |
|
hwestman
Joined: 25 Aug 2004, 15:54 Posts: 1143 Location:
|
Har en sån själv... den bästa gitarr jag någonsin haft...och jag har haft en del[:)]
|
| 16 Jul 2009, 23:05 |
|
 |
|
pak1979
Joined: 04 Jul 2009, 10:16 Posts: 38 Location:
|
Ursäkta att jag lånar tråden.
Om någon har en likadan till salu så hör gärna av er till mej.
/Peter
|
| 17 Jul 2009, 09:50 |
|
 |
|
Comfortableman
Joined: 08 Apr 2008, 21:29 Posts: 926 Location:
|
Det hänger en grym sådan där på Hålan i Växjö. Tror den ligger på 6000 begagnad. Den är ruskigt spelvänlig och har bra ton. Mickarna är bytta till amerikanska scn, eller vad förkortningen nu är, som annars sitter på American deluxe telen och i stallet sitter intonerade mässingssadlar. För egen del hade jag nog hellre haft vanliga japanmickar, men du kan ju alltid kränga dem för några hundra. Just detta exemplaret är fruktansvärt bra. Möjligtvis åt det lite tyngre hållet. Själv hade jag en dylik i mitten av 90-talet. Lätt som en fjäder och en grym player, med Van Zandt-mickar. Den sålde jag. Faktiskt också den enda jag saknar av alla de man sålt genom åren.
I övrigt har jag ingen anknytning till nämnda affär. Däremot ser jag gärna att fler satsar på tele och struntar i andra vulgära gitarrer.
|
| 17 Jul 2009, 12:39 |
|
 |
|
kjelle
Joined: 18 Mar 2007, 21:58 Posts: 8742 Location: Uppsala
|
Och är slut för tillfället! Kanske denna tråd som skapat ett otroligt sug?[8D] 
|
| 19 Jul 2009, 23:02 |
|
|