View unanswered posts | View active topics It is currently 22 Jun 2026, 05:09



Reply to topic  [ 5 posts ] 
Gibson Les Paul Special DC 
Author Message

Joined: 19 Nov 2002, 19:37
Posts: 154
Post Gibson Les Paul Special DC
En svart benhård rocker säljes. Hårt turnerad och sliten därefter. Har gjort lång och trogen tjänst men söker nu nytt hem då jag bestämt mig för att stratan är no.1.

En stämskruv bytt och en volymratt bytt, i båda fallen diffar ersättarna i utseende (se bild). I övrigt original. Kommer med hårt case, icke original men stabilt och funktionellt. Tror det ska vara en 00:a enl serienumret. banden klarar ett gäng år till och med lite putsning och omvårdnad kan hon säkert föryngras ett par år...

7000:- eller högst bjudande. Kan ev ta någon japanare som byte men vill ha minst 3000:- i kontanter. Sukta för fan inte med pedaler, har slutat med sådant.


Image

Image

Image

Image

//Rille


09 Sep 2009, 14:58
Profile

Joined: 29 Aug 2009, 12:07
Posts: 197
Location:
Post 
Har en Fender strata från 86 eller 87, gjord i Japan.
Intresserad av ett byte rakt av?

[8]Metallica[8]


09 Sep 2009, 16:36
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 19 Nov 2002, 19:37
Posts: 154
Post 
Som sagt, minst 3 lax i handen... Om din strata är helt rätt till specar och färg kanske jag kan justera lite men tveksamt...

gitarr-slusken wrote:

Har en Fender strata från 86 eller 87, gjord i Japan.
Intresserad av ett byte rakt av?

[8]Metallica[8]


09 Sep 2009, 20:37
Profile

Joined: 22 Oct 2004, 23:48
Posts: 1690
Location: Enköping
Post 
Attans!! Jag som just sålde min 87:a japanstratta.. Grymma dom där les paularna!! Jag har en exakt likadan som huvudgitarr nu hade vart fett med en backup!

http://www.myspace.com/rockandsoul
Mail: kbringeland[a]hotmail.com


09 Sep 2009, 21:28
Profile

Joined: 19 Nov 2002, 19:37
Posts: 154
Post 
Synd, hade gärna sålt den till dig, gillar ju ditt band å allt. [:)]

//R

Little Wing wrote:

Attans!! Jag som just sålde min 87:a japanstratta.. Grymma dom där les paularna!! Jag har en exakt likadan som huvudgitarr nu hade vart fett med en backup!

http://www.myspace.com/rockandsoul
Mail: kbringeland[a]hotmail.com


09 Sep 2009, 22:04
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 5 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 38 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.