BaCH Tele HoneyBurst [SÅLD]
Tele var kul ett tag men gud spelar ju strata [;)]
Jag vet inte. Spelar inte på telen trots att det är en riktigt bra gitarr för pengen!
I vilket fall som helst så är det en BaCH Tele lackad Honey Burst som är i nyskick bortsett från att jag stresskarvat sönder plektrumskyddet medels morakniv (för att få i single coil i hals). Hade tänkt byta till svart plektrumskydd och kasta detta i bysjön, men fick först efter cutandet bekräftat att det inte är exakt fender-passform på skydden [:D] Det sitter en GFS railmick (vintage cool nånting, som givetvis ingår) i stall som låter rock. Plektrumskyddet ligger i bokhyllan utan någon mick för närvarande. Skickar dock med allt, inkl. originalmickarna (dock är kåpan till halsmicken väck) + ett set strängar 10-52.
Fulkopior på schaller straplocksknoppar som funkar utmärkt sitter på och originalknopparna har jag skänkt till välgörenhet.
Någon som är intresserad?
Priset är 1400:- inkl. frakt
Pridreducering sättes givetvis in om du hämtar gitarren på valfri plats inom Borlänge kommuns gränser.
EDIT: MAILA MIG PÅ v07nikka(a)du.se (@ istället för (a) såklart). Har slutat använda min gamla och minns inte vilken adress som är kopplad till bojenkontot då jag till vardags hänger på diskant. Går bra att ringa 0762011316 också.