View unanswered posts | View active topics It is currently 19 Apr 2024, 03:08



Reply to topic  [ 1 post ] 
Intressekoll: Orginal Stratocaster 1972 
Author Message

Joined: 03 Feb 2010, 15:24
Posts: 187
Location: Kungsbacka
Post Intressekoll: Orginal Stratocaster 1972
Hejs,
Även om det blir mindre o mindre spelat för åren som går känns det väldigt besvärligt att ev. skiljas från denna :?
Men jag gör intressekoll så får vi se vart det leder, inga bilder än innan jag bestämt mig :wink:
Pjäsen är en Sunburst med maple neck, några mindre dings finns här o var men jag klassar den ändå som väldigt fint skick för att vara 45 år :)
Alltså helt original bortsett från en ombandning och 2 pottar bytta (original följer med) även orginalcase i väldigt gott skick, t.om original whammybar!!
Inte nog med det :wink: just nu sitter det en slimmad rosewood -72 hals på = jävligt snabb o lättspelad, köpt av JoMa här på bojen, snabbt o enkelt återställt till maple orginalhalsen om man föredrar det :)

Om man är väldigt intresserad så slänger man iväg ett öppningsbud till mig på PM (garanterar ej försäljning), blir jag lockad fixar jag bilder via mail :)

PS. ett bud kan även innefatta byte plus pengar mot nån ruggigt go strat, tele eller LP, Jag vill ju ändå inte bli gitarrlös :D . DS.


12 Sep 2017, 10:28
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 31 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.