View unanswered posts | View active topics It is currently 05 Sep 2026, 19:26

Reply to topic  [ 2 posts ] 
Telecaster med Bytesförslag! 
Author Message

Post Telecaster med Bytesförslag!
Har fått sug efter en annan gitarr så jag testar att sälja denna.. Den kommer enbart att vara till salu ett kortare tag... (risk för att den gitarr jag är sugen på blir såld..)
kroppen är en Fenix liksom mickarna. Solit trä och mickarna låter riktigt bra.
Halsen ska enligt uppgift komma från Kanada. Snygg är den i alla fall, mycket flammig lönn. Huvudet är tiltat så strängtryck krävs ej. Banden är i bra skick och halsen känns "dyr" verkar vara bra kvalite. En ding finns övanför första bandet liksom en grund spricka i greppbrädan i samma läge. Inget som på något som helst vis påverkar funktionen dock. Kroppen har ett lacksläpp vid bakre axelbandsknoppen. Elektroniken är av okänt ursprung men funkar som den ska. Plektrumskyddet följer inte kroppskonturen riktigt men det ser hyffsat ut. Gitarren är nu bättre justerad och det sitter nya strängar på den. Låter o spelar finfint! Kan säljas eller bytas mot bra <font color="red"><font size="2">stratahals helst med stora huvudet</font id="size2"></font id="red">

Image
Image
Image
Image
Märklig fog vid halsen..

<font color="red"><font size="6">14<font color="red"></font id="red">00:-</font id="size6"></font id="red">

05 Feb 2009, 15:50
Profile WWW

Kan ev ta byten ochså, kom med förslag..

06 Feb 2009, 14:53
Profile WWW
Reply to topic   [ 2 posts ]