View unanswered posts | View active topics It is currently 05 Sep 2026, 21:25

Reply to topic  [ 4 posts ] 
Taylor Solidbody Electric White NY! 
Author Message

Hej.

Köpte mig en sån här liten skönhet för ett par veckor sedan. Det är en underbar gura men för en gammal Telegubbe som jag så är det inte riktigt min typ av hals. Halsen påminner väldigt mycket om PRS Wide-Thin. Den är givetvis precis som ny med allt Case-Candy och Deluxe Two Color Hardcase. Jag byter gärna mot något annat kul. OBS: Vad gäller byten, en liten grej bara. Jag vill inte ha massa förslag på övervärderad "skit" Jag har bra koll på marknaden och är inte intresserad av en massa "hästhandlardeals". Vill ni köpa utan byte får vi väl försöka komma överens. Bilder finns på Taylors hemsida.

MVH.

/Tobbe

If it doesn´t kill you it`s just gonna hurt like hell...

19 Mar 2009, 01:52
Profile ICQ WWW

I min gura sitter det Style 1 mickar. Bytesvärdet är svårt att säga då det givetvis beror på hur du värderar ditt byte. Nypriset i Sverige med mitt case ligger iaf på 15.300:- och den är ny... Jag kanske lät lite väl "gapig" i min annons men jag är faktiskt jäkligt trött på alla som värderar upp sina egna prylar och inte förspiller någon tid med att tala om hur dåliga mina prylar är. Jag älskar snabba och "tjötfria" affärer utan att någon part skall känna sig lurad.

MVH.

/Tobbe

20 Mar 2009, 23:38
Profile ICQ WWW

Jag kan tänka mig att både lägga pengar emellan samt ta billigare inbyte. Roliga och lite udda guror är vad jag föredrar... förutom Tele:s förstås ;-)

MVH.

/Tobbe

20 Mar 2009, 23:41
Profile ICQ WWW
Reply to topic   [ 4 posts ]