 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
nickewiden
Joined: 28 Mar 2008, 12:41 Posts: 331 Location:
|
 Mandolin, Tennessee
Trevlig mandolin som knappt är spelad på sen jag köpte den. A-style med f-hål. Solitt karvat granlock och flammig lönn i sidor och botten. Inkl. hardcase. Kostade ca 2000 kr hos stora tyska musikhandlar'n. Jag tänkte mig ta hälften för den. 1000 spänn alltså.
Kan skicka bilder om nån vill ha.
/Nicke
|
| 05 Jul 2009, 14:33 |
|
 |
|
Smuttkungen
Joined: 27 Aug 2009, 23:07 Posts: 45 Location: Västerbotten
|
Låter intressant, vad heter modellen?
|
| 29 Aug 2009, 17:34 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|