
Silvertone/Kay Vanguard 2 SÅLD
Väldigt härligt sound,runt och gött med en skön hals. Tyvärr så är det inget ljud i halsmicken, plektrumskyddet lagat och någon har satt filt på baksidan som jag börjat ta bort. Kanske går det msta fixa.
Priset tror jag är satt därefter.
bilder:
http://www.vendolin.se/annonce_detail.a ... id=56636192000:-
http://www.myspace.com/lacrossesthlm