| Author |
Message |
|
tele22
Joined: 26 Aug 2006, 16:28 Posts: 450 Location:
|
 Baja tele Kropp sänker såld
1 f
|
| 11 Jul 2009, 18:20 |
|
 |
|
Gitarrmongot
Joined: 09 Mar 2006, 13:52 Posts: 122
|
Vad är de för mått på halsen? fetare eller tunnare än orginal? form (U,D..)?
|
| 11 Jul 2009, 20:10 |
|
 |
|
tele22
Joined: 26 Aug 2006, 16:28 Posts: 450 Location:
|
den som är intreserad .ring för mer info MVH Mikael[:)]
|
| 11 Jul 2009, 20:32 |
|
 |
|
FenderBender
Joined: 15 Apr 2008, 11:31 Posts: 10329 Location: Själevad SWISH
|
Utan bild finns den inte! [:D]  <hr noshade size="1"><font color="green"><font size="2"> Learning to play with a big amplifier is like trying to control an elephant (-Ritchard Hugh Blackmore)</font id="green"> <font color="blue"><b>Free Dawit Isaak! | Carpe Diem | Befria Palestina nu!</b></font id="size2"></font id="blue">
|
| 11 Jul 2009, 21:19 |
|
 |
|
tele22
Joined: 26 Aug 2006, 16:28 Posts: 450 Location:
|
finns det filosofer här??[:D]
|
| 11 Jul 2009, 22:58 |
|
 |
|
wolfmenjaxx
Joined: 15 Jan 2008, 15:28 Posts: 18
|
Den finns. helt säkert
|
| 12 Jul 2009, 16:47 |
|
 |
|
OGF
Joined: 20 Nov 2008, 23:10 Posts: 329 Location:
|
Quote: Ring ring ring ring ring ring Färg?
|
| 12 Jul 2009, 20:42 |
|
 |
|
tele22
Joined: 26 Aug 2006, 16:28 Posts: 450 Location:
|
vit sand tror jag det hetter det finns bara en färg.Fast nu finns det bilder på blocket.Tyvär så speglar sig den gröna soffan på gitarren.MVH
|
| 12 Jul 2009, 21:08 |
|
 |
|
Carl
Joined: 15 Nov 2008, 15:27 Posts: 127 Location:
|
Du skulle inte kunna tänka dig att sälja Warmoth-halsen löst? / Calle
|
| 14 Jul 2009, 03:50 |
|
 |
|
Bbenderman
Joined: 13 Feb 2008, 22:19 Posts: 2666 Location: I skogen rönt värmlans trackta
|
Och sedan kroppen till mig [:)]
Prylgalen
|
| 14 Jul 2009, 05:56 |
|
 |
|
tele22
Joined: 26 Aug 2006, 16:28 Posts: 450 Location:
|
1500 kr för halsen med stämskruvar.2500 kr för komplet kropp. frakten står ni för.inte förhandligs bart[:)]MVH
|
| 14 Jul 2009, 11:14 |
|
 |
|
Carl
Joined: 15 Nov 2008, 15:27 Posts: 127 Location:
|
tele22 wrote: 1500 kr för halsen med stämskruvar.2500 kr för komplet kropp. frakten står ni för.inte förhandligs bart[:)]MVH
Vad sägs om 1200 spänn utan stämmisar? Då hämtar jag den i centrala göteborg också, så slipper du skicka. Släng iväg ett mail!
|
| 14 Jul 2009, 14:15 |
|
 |
|
tele22
Joined: 26 Aug 2006, 16:28 Posts: 450 Location:
|
Nä 1500kr med eller utan stämmisar. halsen kostar ju över 5000 kr att skicka efter i så fall behåller jag den.MVH
|
| 14 Jul 2009, 15:16 |
|
 |
|
Carl
Joined: 15 Nov 2008, 15:27 Posts: 127 Location:
|
tele22 wrote: Nä 1500kr med eller utan stämmisar. halsen kostar ju över 5000 kr att skicka efter i så fall behåller jag den.MVH
Aja, jag får väl ta den med stämskruvarna också i sånna fall. Skicka ett mail så bestämmer vi tid och plats att ses!
|
| 14 Jul 2009, 15:54 |
|
 |
|
tele22
Joined: 26 Aug 2006, 16:28 Posts: 450 Location:
|
skickat mejl- r
|
| 14 Jul 2009, 15:57 |
|
 |
|
Stuntman Jim
Joined: 16 Apr 2009, 19:58 Posts: 35 Location:
|
Baja-halsen finns möjligen inte kvar?
|
| 14 Jul 2009, 16:55 |
|
 |
|
tele22
Joined: 26 Aug 2006, 16:28 Posts: 450 Location:
|
Halsen såld.kroppen kvar. 2500 kr komplet.
|
| 14 Jul 2009, 20:55 |
|
 |
|
Stuntman Jim
Joined: 16 Apr 2009, 19:58 Posts: 35 Location:
|
Jag förtydligar: finns originalhalsen kvar och är den isf till salu? Edit: jag antar att den inte gör det efterssom du bara säljer kroppen nu, men jag frågar ändå. (Och om nån annan har en baja-hals eller snarlik så hör av er.)
|
| 14 Jul 2009, 21:39 |
|
 |
|
tele22
Joined: 26 Aug 2006, 16:28 Posts: 450 Location:
|
af
|
| 14 Jul 2009, 22:29 |
|
 |
|
voxac30tb
Joined: 12 Aug 2002, 07:34 Posts: 622
|
Hur "komplett" är kroppen? Någon form v byten tänkbara?=??
|
| 17 Jul 2009, 17:42 |
|
 |
|
tele22
Joined: 26 Aug 2006, 16:28 Posts: 450 Location:
|
Ja komplett är ju allt som sitter på kroppen som mickar,stall kontroll platta.axel knoppar, input jac.k p-skydd ( ej att förvecksla med p -skum[:D])sträng busningar. titta på bilden så ser du allt.jag vill nog ha pengar för kroppen,Men va har du för något att byta med??Pedaler är jag inte inte intreserad av.MVH
|
| 17 Jul 2009, 18:40 |
|
 |
|
voxac30tb
Joined: 12 Aug 2002, 07:34 Posts: 622
|
Hmmm....ok...de e nda jag kommer på så här på rak arm (efter några bärs) äre en Jassbaskropp....men jag har säkert en massa andra saker.....ska kolla.....imorgon [:)]
|
| 17 Jul 2009, 19:36 |
|
 |
|
christian-h
Joined: 22 Sep 2009, 21:37 Posts: 1477
|
Finns kroppen kvar?
|
| 21 Oct 2009, 15:00 |
|
|