Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Silvertone/Kay Vanguard 2 SÅLD
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=28440
Page 1 of 1

Author:  hej7 [ 10 Jul 2009, 22:35 ]
Post subject:  Silvertone/Kay Vanguard 2 SÅLD

Väldigt härligt sound,runt och gött med en skön hals. Tyvärr så är det inget ljud i halsmicken, plektrumskyddet lagat och någon har satt filt på baksidan som jag börjat ta bort. Kanske går det msta fixa.

Priset tror jag är satt därefter.
bilder: http://www.vendolin.se/annonce_detail.a ... id=5663619

2000:-

http://www.myspace.com/lacrossesthlm

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/