| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Silvertone/Kay Vanguard 2 SÅLD http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=28440 |
Page 1 of 1 |
| Author: | hej7 [ 10 Jul 2009, 22:35 ] |
| Post subject: | Silvertone/Kay Vanguard 2 SÅLD |
Väldigt härligt sound,runt och gött med en skön hals. Tyvärr så är det inget ljud i halsmicken, plektrumskyddet lagat och någon har satt filt på baksidan som jag börjat ta bort. Kanske går det msta fixa. Priset tror jag är satt därefter. bilder: http://www.vendolin.se/annonce_detail.a ... id=5663619 2000:- http://www.myspace.com/lacrossesthlm |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|