Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Fender Thinline(Japan)/Såld
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=28670
Page 1 of 1

Author:  guitarhussler [ 20 Jul 2009, 09:29 ]
Post subject:  Fender Thinline(Japan)/Såld

Nice gitarr med skitigt ljudbild, 2 st lackskador den ena vid den bakre axelrems hållaren och den 2:a under tonkontrollen.
5500:- inkl etui inga byten och kan skickas eller hämtas i Uppsala.
Ring gärna vid intresse för säkrast svar 0763 702977
Image

Author:  greppet [ 20 Jul 2009, 14:41 ]
Post subject: 

Tjena
Hur är vikten på den där?
kan du maila lite fler bilder?
firebird63@hotmail.com


mvh
Pelle " Greppet" Lindberg
http://www.pellelindberg.com
"Blues From The South"

Author:  guitarhussler [ 20 Jul 2009, 14:46 ]
Post subject: 

3,2Kg Bilder kommer senare ikväll till din mail.

//M

Author:  Haraldrig [ 20 Jul 2009, 15:38 ]
Post subject: 

guitarhussler wrote:

3,2Kg Bilder kommer senare ikväll till din mail.

//M


Byte intressant?

Kanske nån Burny LP eller liknande?

Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com

Author:  guitarhussler [ 20 Jul 2009, 16:10 ]
Post subject: 

Sorry, cash is king. Ska köpa Mesa Boogie.
//M

Author:  The_marquee_moon [ 21 Jul 2009, 17:16 ]
Post subject: 

guitarhussler wrote:

Sorry, cash is king. Ska köpa Mesa Boogie.
//M


Hur det med halsen? Tjock?

P.

"Man är inte bättre än sitt senaste solo."

Author:  guitarhussler [ 21 Jul 2009, 17:33 ]
Post subject: 

Några mm tjockare än 52 reissue USA modellen och även några mm bredare.
/M

Author:  greppet [ 21 Jul 2009, 21:59 ]
Post subject: 

Tack för bilderna, jag funderar på det.
/Pelle

mvh
Pelle " Greppet" Lindberg
http://www.pellelindberg.com
"Blues From The South"

Author:  pafal [ 22 Jul 2009, 12:53 ]
Post subject: 

Den tar jag.

Du har PM.

//Patrik

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/