| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Fender Thinline(Japan)/Såld http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=28670 |
Page 1 of 1 |
| Author: | guitarhussler [ 20 Jul 2009, 09:29 ] |
| Post subject: | Fender Thinline(Japan)/Såld |
Nice gitarr med skitigt ljudbild, 2 st lackskador den ena vid den bakre axelrems hållaren och den 2:a under tonkontrollen. 5500:- inkl etui inga byten och kan skickas eller hämtas i Uppsala. Ring gärna vid intresse för säkrast svar 0763 702977
|
|
| Author: | greppet [ 20 Jul 2009, 14:41 ] |
| Post subject: | |
Tjena Hur är vikten på den där? kan du maila lite fler bilder? firebird63@hotmail.com mvh Pelle " Greppet" Lindberg http://www.pellelindberg.com "Blues From The South" |
|
| Author: | guitarhussler [ 20 Jul 2009, 14:46 ] |
| Post subject: | |
3,2Kg Bilder kommer senare ikväll till din mail. //M |
|
| Author: | Haraldrig [ 20 Jul 2009, 15:38 ] |
| Post subject: | |
guitarhussler wrote: 3,2Kg Bilder kommer senare ikväll till din mail. //M Byte intressant? Kanske nån Burny LP eller liknande? Min Email: Straponyourguitar(AT)hotmail.com |
|
| Author: | guitarhussler [ 20 Jul 2009, 16:10 ] |
| Post subject: | |
Sorry, cash is king. Ska köpa Mesa Boogie. //M |
|
| Author: | The_marquee_moon [ 21 Jul 2009, 17:16 ] |
| Post subject: | |
guitarhussler wrote: Sorry, cash is king. Ska köpa Mesa Boogie. //M Hur det med halsen? Tjock? P. "Man är inte bättre än sitt senaste solo." |
|
| Author: | guitarhussler [ 21 Jul 2009, 17:33 ] |
| Post subject: | |
Några mm tjockare än 52 reissue USA modellen och även några mm bredare. /M |
|
| Author: | greppet [ 21 Jul 2009, 21:59 ] |
| Post subject: | |
Tack för bilderna, jag funderar på det. /Pelle mvh Pelle " Greppet" Lindberg http://www.pellelindberg.com "Blues From The South" |
|
| Author: | pafal [ 22 Jul 2009, 12:53 ] |
| Post subject: | |
Den tar jag. Du har PM. //Patrik |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|