View unanswered posts | View active topics It is currently 25 Jun 2026, 22:06



Reply to topic  [ 9 posts ] 
Fender Thinline(Japan)/Såld 
Author Message
User avatar

Joined: 23 Jul 2006, 19:27
Posts: 377
Location:
Post Fender Thinline(Japan)/Såld
Nice gitarr med skitigt ljudbild, 2 st lackskador den ena vid den bakre axelrems hållaren och den 2:a under tonkontrollen.
5500:- inkl etui inga byten och kan skickas eller hämtas i Uppsala.
Ring gärna vid intresse för säkrast svar 0763 702977
Image


20 Jul 2009, 09:29
Profile ICQ WWW

Joined: 13 Aug 2002, 20:39
Posts: 951
Location: HBG
Post 
Tjena
Hur är vikten på den där?
kan du maila lite fler bilder?
firebird63@hotmail.com


mvh
Pelle " Greppet" Lindberg
http://www.pellelindberg.com
"Blues From The South"


20 Jul 2009, 14:41
Profile WWW
User avatar

Joined: 23 Jul 2006, 19:27
Posts: 377
Location:
Post 
3,2Kg Bilder kommer senare ikväll till din mail.

//M


20 Jul 2009, 14:46
Profile ICQ WWW

Joined: 28 Apr 2008, 22:30
Posts: 8608
Location:
Post 
guitarhussler wrote:

3,2Kg Bilder kommer senare ikväll till din mail.

//M


Byte intressant?

Kanske nån Burny LP eller liknande?

Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com


20 Jul 2009, 15:38
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 23 Jul 2006, 19:27
Posts: 377
Location:
Post 
Sorry, cash is king. Ska köpa Mesa Boogie.
//M


20 Jul 2009, 16:10
Profile ICQ WWW

Joined: 11 Jan 2008, 00:47
Posts: 406
Location: Strangeness
Post 
guitarhussler wrote:

Sorry, cash is king. Ska köpa Mesa Boogie.
//M


Hur det med halsen? Tjock?

P.

"Man är inte bättre än sitt senaste solo."


21 Jul 2009, 17:16
Profile WWW
User avatar

Joined: 23 Jul 2006, 19:27
Posts: 377
Location:
Post 
Några mm tjockare än 52 reissue USA modellen och även några mm bredare.
/M


21 Jul 2009, 17:33
Profile ICQ WWW

Joined: 13 Aug 2002, 20:39
Posts: 951
Location: HBG
Post 
Tack för bilderna, jag funderar på det.
/Pelle

mvh
Pelle " Greppet" Lindberg
http://www.pellelindberg.com
"Blues From The South"


21 Jul 2009, 21:59
Profile WWW

Joined: 04 Feb 2003, 08:49
Posts: 983
Post 
Den tar jag.

Du har PM.

//Patrik


22 Jul 2009, 12:53
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 9 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.