| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Fender Japan 52 Telecaster/Såld http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=28671 |
Page 1 of 1 |
| Author: | guitarhussler [ 20 Jul 2009, 09:38 ] |
| Post subject: | Fender Japan 52 Telecaster/Såld |
Fender Japan 52 Telecaster/Humbucker i mint skick. Hämtas i Uppsala eller skickas med Posten 5000:- med fender tweed softcase. Ring för säkrast svar 0763 702977.
|
|
| Author: | spindeln [ 20 Jul 2009, 09:56 ] |
| Post subject: | |
Är det fabriksmonterad humbucker ? gjord av fender eller seymour duncan ? |
|
| Author: | guitarhussler [ 20 Jul 2009, 10:32 ] |
| Post subject: | |
Fabriksmonterad, yes.fender eller seymour duncan ingen aning? jag köpte av Zeta som köpte av Josh någon av dessa herrar borde veta. //Mattias |
|
| Author: | frans [ 20 Jul 2009, 10:48 ] |
| Post subject: | |
sjukt snygg... byte mot något av detta: http://www.diskantforum.se/viewtopic.php?f=25&t=18644 byter gärna till mig eller köper: -firebird-case eller gigbag -tc. nova delay eller t-rex replica |
|
| Author: | guitarhussler [ 20 Jul 2009, 11:50 ] |
| Post subject: | |
Mesan. //M |
|
| Author: | Joshunznera [ 21 Jul 2009, 10:09 ] |
| Post subject: | |
Denna var original oskruvad när jag köpte den ----------------- The beat goes on and I´m so wrong
|
|
| Author: | guitarhussler [ 31 Jul 2009, 09:00 ] |
| Post subject: | |
Nice gitarr i nyskick nu inkl Fender tweed softetui. //M |
|
| Author: | spindeln [ 31 Jul 2009, 10:00 ] |
| Post subject: | |
sjukt snygg...inga byten alls intressanta ? pedaler ? |
|
| Author: | Joshunznera [ 31 Jul 2009, 10:08 ] |
| Post subject: | |
mail med affärsförslag [:)] ----------------- The beat goes on and I´m so wrong
|
|
| Author: | guitarhussler [ 31 Jul 2009, 10:44 ] |
| Post subject: | |
Mail svarat till Josh. //M |
|
| Author: | guitarhussler [ 31 Jul 2009, 10:46 ] |
| Post subject: | |
Inga byten tyvärr, förutom kontanter. /M |
|
| Author: | pak1979 [ 31 Jul 2009, 18:10 ] |
| Post subject: | |
Om du har fler bilder så skicka gärna dem till mej. Mvh/Peter |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|