Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

variax 700
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=28676
Page 1 of 1

Author:  lapsteel49 [ 20 Jul 2009, 11:54 ]
Post subject:  variax 700

Visserligen är det mitt i sommaren och de flesta har ont om pengar, så även jag.
Har beslutat att gallra i instrumentsamlingen. Det som först får gå är en svart Variax 700. Gitarren har aldrig varit utanför studion så den är i bästa skick. Om du inte känner till yxan ifråga, gå in på Line 6 hemsida och kolla prestanda och ljudprover.

http://line6.com/variax/

Finns på blocket:http://www.blocket.se/malmo/Line_6_variax_700_Tremolo_22716388.htm?ca=23_11&w=0&last=1


Prisbild: runt 9000:-
Image


PS jag har en 73- Twin Reverb som hänger löst om nån är intresserad!DS

Image

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/