| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| variax 700 http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=28676 |
Page 1 of 1 |
| Author: | lapsteel49 [ 20 Jul 2009, 11:54 ] |
| Post subject: | variax 700 |
Visserligen är det mitt i sommaren och de flesta har ont om pengar, så även jag. Har beslutat att gallra i instrumentsamlingen. Det som först får gå är en svart Variax 700. Gitarren har aldrig varit utanför studion så den är i bästa skick. Om du inte känner till yxan ifråga, gå in på Line 6 hemsida och kolla prestanda och ljudprover. http://line6.com/variax/ Finns på blocket:http://www.blocket.se/malmo/Line_6_variax_700_Tremolo_22716388.htm?ca=23_11&w=0&last=1 Prisbild: runt 9000:- ![]() PS jag har en 73- Twin Reverb som hänger löst om nån är intresserad!DS
|
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|