Visserligen är det mitt i sommaren och de flesta har ont om pengar, så även jag.
Har beslutat att gallra i instrumentsamlingen. Det som först får gå är en svart Variax 700. Gitarren har aldrig varit utanför studion så den är i bästa skick. Om du inte känner till yxan ifråga, gå in på Line 6 hemsida och kolla prestanda och ljudprover.
http://line6.com/variax/Finns på blocket:http://www.blocket.se/malmo/Line_6_variax_700_Tremolo_22716388.htm?ca=23_11&w=0&last=1
Prisbild: runt 9000:-

PS jag har en 73- Twin Reverb som hänger löst om nån är intresserad!DS
