View unanswered posts | View active topics It is currently 23 Jun 2026, 09:36



Reply to topic  [ 1 post ] 
variax 700 
Author Message
User avatar

Joined: 20 Jul 2009, 11:39
Posts: 9
Location:
Post variax 700
Visserligen är det mitt i sommaren och de flesta har ont om pengar, så även jag.
Har beslutat att gallra i instrumentsamlingen. Det som först får gå är en svart Variax 700. Gitarren har aldrig varit utanför studion så den är i bästa skick. Om du inte känner till yxan ifråga, gå in på Line 6 hemsida och kolla prestanda och ljudprover.

http://line6.com/variax/

Finns på blocket:http://www.blocket.se/malmo/Line_6_variax_700_Tremolo_22716388.htm?ca=23_11&w=0&last=1


Prisbild: runt 9000:-
Image


PS jag har en 73- Twin Reverb som hänger löst om nån är intresserad!DS

Image


20 Jul 2009, 11:54
Profile ICQ YIM WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 37 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.