| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Ibanez Destroyer & 2 SVINBRA EPis! http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=28688 |
Page 1 of 1 |
| Author: | RobinoZombie [ 20 Jul 2009, 20:21 ] |
| Post subject: | Ibanez Destroyer & 2 SVINBRA EPis! |
Ibanez Destroyer DT-300 ifrån -85, med J&D hals, original medföljer men är knäckt och sprucken på endel ledder, Stämmisar ifrån original hals, spelar hur bra som helst o låter skitbra! Epiphone Les Paul Special G-400?! Med Maestro svaj Epiphone Les Paul Deluxe?! Sviiinbra les paul version, Bilder o priser kommer |
|
| Author: | texas [ 20 Jul 2009, 20:34 ] |
| Post subject: | |
Upp med bilder på destroyern.[:p][:p][:p]Nu !!!!!! |
|
| Author: | RobinoZombie [ 20 Jul 2009, 20:52 ] |
| Post subject: | |
Jo det gick ju sådär med bilderna, skulle göra miniatyrer men nej nej ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
| Author: | ChronicTown [ 20 Jul 2009, 21:25 ] |
| Post subject: | |
Nja,det där med bilder gick väl sådär, men ok... SG:n då? För det är väl inte en Les Paul Special med maestro? |
|
| Author: | RobinoZombie [ 20 Jul 2009, 21:57 ] |
| Post subject: | |
Och bild på g-400 eller vad modellen nu heter, Dock inte jag på bilden men polarn! ![]() You're Out of your element |
|
| Author: | Slinky [ 20 Jul 2009, 22:49 ] |
| Post subject: | |
Destroyern är inte från 85. Snarare runt 95. |
|
| Author: | RobinoZombie [ 20 Jul 2009, 23:28 ] |
| Post subject: | |
ok! hade lite proble att tyda serienumret, men då vet jag! You're Out of your element |
|
| Author: | musiknörd [ 21 Jul 2009, 18:23 ] |
| Post subject: | |
pris på destroyern utan JD halsen men med orginalhalsen? /Rickard |
|
| Author: | RobinoZombie [ 21 Jul 2009, 21:37 ] |
| Post subject: | |
ge mig ett bud! har Original case till den med //robin You're Out of your element |
|
| Author: | FaQed [ 21 Jul 2009, 21:46 ] |
| Post subject: | |
1. Vad kostar SG:n? 2. inte är det väl en Joe Strummer tele på en av bilderna?[:D] Our amps go to eleven... |
|
| Author: | RobinoZombie [ 22 Jul 2009, 20:44 ] |
| Post subject: | |
hej! klart det är en strummer You're Out of your element |
|
| Author: | LittleScratch [ 23 Jul 2009, 11:39 ] |
| Post subject: | |
SG:n ser intressant ut. E den tremickad me? Pris? (\__/) (>'.'<) (")_(") |
|
| Author: | RobinoZombie [ 12 Aug 2009, 11:14 ] |
| Post subject: | |
Priser: Destroyern(m j&d) Med Case+originalhals 2500 ink frakt. G-400 4200 M Case & Frakt /Robin You're Out of your element |
|
| Author: | Objekt7punkt406 [ 12 Aug 2009, 15:44 ] |
| Post subject: | |
EDIT: bjuder 1800 för dtn med orginalhals.. /stefan Yeah, I'm a stupid human too |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|