Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Ibanez Destroyer & 2 SVINBRA EPis!
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=28688
Page 1 of 1

Author:  RobinoZombie [ 20 Jul 2009, 20:21 ]
Post subject:  Ibanez Destroyer & 2 SVINBRA EPis!

Ibanez Destroyer DT-300 ifrån -85, med J&D hals, original medföljer men är knäckt och sprucken på endel ledder, Stämmisar ifrån original hals, spelar hur bra som helst o låter skitbra!

Epiphone Les Paul Special G-400?! Med Maestro svaj

Epiphone Les Paul Deluxe?! Sviiinbra les paul version,

Bilder o priser kommer

Author:  texas [ 20 Jul 2009, 20:34 ]
Post subject: 

Upp med bilder på destroyern.[:p][:p][:p]Nu !!!!!!

Author:  RobinoZombie [ 20 Jul 2009, 20:52 ]
Post subject: 

Jo det gick ju sådär med bilderna,

skulle göra miniatyrer men nej nej

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Author:  ChronicTown [ 20 Jul 2009, 21:25 ]
Post subject: 

Nja,det där med bilder gick väl sådär, men ok... :-)
SG:n då? För det är väl inte en Les Paul Special med maestro?

Author:  RobinoZombie [ 20 Jul 2009, 21:57 ]
Post subject: 

Och bild på g-400 eller vad modellen nu heter,

Dock inte jag på bilden men polarn!

Image



You're Out of your element

Author:  Slinky [ 20 Jul 2009, 22:49 ]
Post subject: 

Destroyern är inte från 85. Snarare runt 95.

Author:  RobinoZombie [ 20 Jul 2009, 23:28 ]
Post subject: 

ok!

hade lite proble att tyda serienumret, men då vet jag!

You're Out of your element

Author:  musiknörd [ 21 Jul 2009, 18:23 ]
Post subject: 

pris på destroyern utan JD halsen men med orginalhalsen?

/Rickard

Author:  RobinoZombie [ 21 Jul 2009, 21:37 ]
Post subject: 

ge mig ett bud!

har Original case till den med ;) i otroligt fräsch skick!

//robin

You're Out of your element

Author:  FaQed [ 21 Jul 2009, 21:46 ]
Post subject: 

1. Vad kostar SG:n?
2. inte är det väl en Joe Strummer tele på en av bilderna?[:D]

Our amps go to eleven...

Author:  RobinoZombie [ 22 Jul 2009, 20:44 ]
Post subject: 

hej!

klart det är en strummer ;)



You're Out of your element

Author:  LittleScratch [ 23 Jul 2009, 11:39 ]
Post subject: 

SG:n ser intressant ut. E den tremickad me? Pris?

(\__/)
(>'.'<)
(")_(")

Author:  RobinoZombie [ 12 Aug 2009, 11:14 ]
Post subject: 

Priser:

Destroyern(m j&d) Med Case+originalhals 2500 ink frakt.
G-400 4200 M Case & Frakt

/Robin


You're Out of your element

Author:  Objekt7punkt406 [ 12 Aug 2009, 15:44 ]
Post subject: 

EDIT: bjuder 1800 för dtn med orginalhals..

/stefan

Yeah, I'm a stupid human too

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/