Hej. Är ny här på Ljudbojen. Verkar trevligt allting. Hur som helst, jag vill sälja min Fender Classic 60´s gjord i Mexiko. Färgen är den kanske inte helt lyckade Burgundy Mist. Nåväl, vissa tycker den är snygg. Fyra tusen kan väl vara ett skäligt pris. Gitarren är tämligen ny och inte mycket spelad. Om bilder önskas kan jag ordna det, måste bara lära mig hur man gör först.
välkommen. här är allting trevligt. nej du har rätt.. ingen rolig färg. ser ut som något claes yngström skulle spela på.[:I][:D] lycka till med försäljningen.[;)]
_____________________________ "Touch these days and I'll kill you"
28 Jul 2009, 19:52
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
jomen välkommen djangus!
och jorå, Burgundy Mist e en helt ok färg[:)]
Lyckat till med försäljningen!
-----------------
The beat goes on and I´m so wrong
28 Jul 2009, 20:07
uffen
Hej! Välkommen hit.............
Det var väl inte så svårt? Håller med om färgen men det är en bra gitarr.(har varit min) mvh uffen
uffen
28 Jul 2009, 21:09
Bilton
Joined: 12 Aug 2002, 11:26 Posts: 4579 Location: Västra Mälardalen
Välkommen till Bojen!
Jag har haft en i den färgen, den är numera sedan länge såld. Trots färgen är det mycket bra gitarrer![:)]
/Bilton "Skjut inte upp till i morgon det du kan ge fan i redan i dag."
bilton[snabela]telia.com
28 Jul 2009, 23:30
greppet
Hej Välkommen hit. Jag gillar den färgen, men har inga pengar till nya inköp.
Jag har väl defekt färgseende eller nåt, men jag tycker Burgundy Mist är snyggt! En av mina favoritstrator har jag lackat om i den färgen, i nitrocellulosa enligt originalreceptet från 1958.
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum