| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Gibson Thunderbird http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=30131 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Rockard [ 04 Sep 2009, 17:45 ] |
| Post subject: | Gibson Thunderbird |
Säljer denna åt en vän. Gibson Thunderbird, 90-talare, inspelad och jävligt cool. Låter som en thunderbird låter = mycket. Mer info kommer så fort jag kommit över serienumret. Kuriosa/Basen mötte Lassie: Basen har tillhört Pete Vuckovic från 3 colours red och blivit spelad på och, med beröm, godkänd av Lemmy! [8D][}:)][8] 9900 kr. Eventuellt delbyte mot billigare bas (någon klassisk modell typ P-bass, Jazz bas, stingray etc..) + pengar. Finns och kan visas i Stockholm. Case finns ej så den skickas mao helst inte. ![]() ![]() //Rille |
|
| Author: | Rockard [ 10 Sep 2009, 13:47 ] |
| Post subject: | |
En puff för den mesta rockbasen. Va inte blyga för att lägga bud om ni upplever priset som fel. [}:)] |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|