Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Gibson Thunderbird
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=30131
Page 1 of 1

Author:  Rockard [ 04 Sep 2009, 17:45 ]
Post subject:  Gibson Thunderbird

Säljer denna åt en vän.

Gibson Thunderbird, 90-talare, inspelad och jävligt cool. Låter som en thunderbird låter = mycket. Mer info kommer så fort jag kommit över serienumret.

Kuriosa/Basen mötte Lassie: Basen har tillhört Pete Vuckovic från 3 colours red och blivit spelad på och, med beröm, godkänd av Lemmy! [8D][}:)][8]

9900 kr. Eventuellt delbyte mot billigare bas (någon klassisk modell typ P-bass, Jazz bas, stingray etc..) + pengar.

Finns och kan visas i Stockholm. Case finns ej så den skickas mao helst inte.

Image

Image

//Rille

Author:  Rockard [ 10 Sep 2009, 13:47 ]
Post subject: 

En puff för den mesta rockbasen. Va inte blyga för att lägga bud om ni upplever priset som fel. [}:)]

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/