Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Fender GA-43 SCE
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=30142
Page 1 of 1

Author:  creamy_stew [ 05 Sep 2009, 04:39 ]
Post subject:  Fender GA-43 SCE

I princip aldrig använd. Skön att spela på och bra mic. Har iofs slipat ner stallet lite mycket om man verkligen vill STRUMMA! hårt.

Ni kanske brukar kalla dessa intressekoll eller dylikt?

Jag vill helt enkelt få en uppfattning vad jag kan tänkas få för den.

Använder aldrig micarna och har precis beställt en martin d28 (oh yeah)

Author:  kjelle [ 06 Sep 2009, 21:03 ]
Post subject: 

creamy_stew wrote:

I princip aldrig använd. Skön att spela på och bra mic. Har iofs slipat ner stallet lite mycket om man verkligen vill STRUMMA! hårt.

Ni kanske brukar kalla dessa intressekoll eller dylikt?

Jag vill helt enkelt få en uppfattning vad jag kan tänkas få för den.

Använder aldrig micarna och <font color="red">har precis beställt en martin d28 (oh yeah)</font id="red">


Du kommer att bli en lycklig man! [^]

Image

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/