| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Såld! http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=30151 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Spider-Man [ 05 Sep 2009, 14:33 ] |
| Post subject: | Såld! |
Säljes som ovan.. Totalt nyskick!!! Bilder vid behov.. Skickas helst ej eftersom jag inte har något att skicka den i.. Endast 1699:- |
|
| Author: | nilo [ 05 Sep 2009, 15:24 ] |
| Post subject: | |
vart finns den då? [:p] 80's tone *blizzz* |
|
| Author: | Spider-Man [ 05 Sep 2009, 16:38 ] |
| Post subject: | |
I stockholm, eller rättare sagt strax söder om stockholm... |
|
| Author: | Spider-Man [ 06 Sep 2009, 08:47 ] |
| Post subject: | |
Sänker till löjligt låga <h1>1299:-!!!!!</h1> (Absolut sista priset) och det inkluderar gigbag! |
|
| Author: | fougner93 [ 06 Sep 2009, 11:04 ] |
| Post subject: | |
Ojdå... Nu blev man sugen. Har du bilder? fougner93@hotmail.com /Hampus Fougner |
|
| Author: | Spider-Man [ 06 Sep 2009, 11:33 ] |
| Post subject: | |
Skall försöka hinna lägga upp några bilder under dagen.. |
|
| Author: | bastard [ 06 Sep 2009, 13:05 ] |
| Post subject: | |
Skicka den, snälla snälla snälla!!![:)] EMG, ESP/LTD Sucks. Gibson Rules! [^] |
|
| Author: | Rockard [ 06 Sep 2009, 16:10 ] |
| Post subject: | |
Byte mot predaler? Har en Marshall guv'nor, ibanez ffl och din gamla indyguitarist hm-2 plus. Eller någon av dem plus lite pengar? //R |
|
| Author: | Spider-Man [ 06 Sep 2009, 16:53 ] |
| Post subject: | |
Inga pedaler i byte tyvärr, då jag har en rocktron utopia som jag är jättenöjd med.. Till bastard: jag skulle hemskt gärna skicka den, men jag har ingen kartong till den.. Finns det ingen som kan hämta den åt dig? |
|
| Author: | bastard [ 06 Sep 2009, 17:23 ] |
| Post subject: | |
Spider-Man wrote: Inga pedaler i byte tyvärr, då jag har en rocktron utopia som jag är jättenöjd med.. Till bastard: jag skulle hemskt gärna skicka den, men jag har ingen kartong till den.. Finns det ingen som kan hämta den åt dig? Tror inte det. [:(] Och jag är sällan i STHLMs trakten tyvärr. Men jag ska höra mig för hos polarna. EMG, ESP/LTD Sucks. Gibson Rules! [^] |
|
| Author: | Spider-Man [ 06 Sep 2009, 17:32 ] |
| Post subject: | |
Sjukt billigt för en sådan här skönhet... Ett under att ingen nappat än... ![]() ![]() ![]() |
|
| Author: | texas [ 06 Sep 2009, 18:12 ] |
| Post subject: | |
Ska du på Mr Big imorgon ,kan jag köpa den ... |
|
| Author: | Rockard [ 06 Sep 2009, 18:17 ] |
| Post subject: | |
Okej, du fick mig med bilderna. [:p] Är du hemma imorgon så kan jag komma förbi... |
|
| Author: | Spider-Man [ 06 Sep 2009, 19:14 ] |
| Post subject: | |
Skall inte på mr big imorgon texas.. Om du vill hämta den imorgon rockard så är den din.. Maila gärna mig en bekräftelse.. Jag är hemma efter 18 imorgon.. Vi mailas om detaljer.. Skicka ett mail så mailar jag tillbaka mitt mobilnummer.. |
|
| Author: | bastard [ 06 Sep 2009, 20:00 ] |
| Post subject: | |
Fan! Jag har prexis fått tag på en polare som ska hem från STHLM på Onsdag. [V] Jag tar den om du kan vänta tills dess, men jag antar att Rockard går före. EMG, ESP/LTD Sucks. Gibson Rules! [^] |
|
| Author: | Spider-Man [ 06 Sep 2009, 20:37 ] |
| Post subject: | |
Fan bastard, det är inte meningen att suktas... men Rockard var först till kvarn... |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|