| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| en Gretsch för 1600:-? SÅLD http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=30390 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Joshunznera [ 12 Sep 2009, 18:18 ] |
| Post subject: | en Gretsch för 1600:-? SÅLD |
Jorå det är for real, denna goding kan bli din för en spottstyver En riktig basic sak med en mick, en ton och en volym-kontroll. Medium/jumboband på en ganska flat rosewoodbräda Skicket är mycket bra, bara lite dansbands-märken på p-skyddet 1600:- i Sthlm Den kan även bussas till självkostnadspris Så här ser den ut: ![]() ----------------- The beat goes on and I´m so wrong
|
|
| Author: | danix [ 12 Sep 2009, 19:12 ] |
| Post subject: | |
Mrslfftsssht! |
|
| Author: | Joshunznera [ 12 Sep 2009, 22:01 ] |
| Post subject: | |
den går till Gbg den me[:)] ----------------- The beat goes on and I´m so wrong
|
|
| Author: | bjornen [ 13 Sep 2009, 02:54 ] |
| Post subject: | |
fan att jag missa den då [xx(] I´m on Rhythm guitar [^] bjornen44snabelahotmailpunktcom |
|
| Author: | Spider-Man [ 14 Sep 2009, 13:04 ] |
| Post subject: | |
Va fasen... jag trodde jag skulle få tjacka tillbaka den här.. det var ju inte länge sedan jag bönade om att få göra så.... [:(][:(][:(][;)] |
|
| Author: | Joshunznera [ 14 Sep 2009, 13:10 ] |
| Post subject: | |
Spider-Man wrote: Va fasen... jag trodde jag skulle få tjacka tillbaka den här.. det var ju inte länge sedan jag bönade om att få göra så.... [:(][:(][:(][;)] skit faan, det hade jag glömt! förlåt[:I] ----------------- The beat goes on and I´m so wrong
|
|
| Author: | Joshunznera [ 14 Sep 2009, 13:10 ] |
| Post subject: | |
Spider-Man wrote: Va fasen... jag trodde jag skulle få tjacka tillbaka den här.. det var ju inte länge sedan jag bönade om att få göra så.... [:(][:(][:(][;)] men det finns säkert ngt annat för dig, tänkte sälja typ 20 gitarrer i höst[:)] ----------------- The beat goes on and I´m so wrong
|
|
| Author: | d-drop [ 14 Sep 2009, 15:02 ] |
| Post subject: | |
Joshunznera wrote: Spider-Man wrote: Va fasen... jag trodde jag skulle få tjacka tillbaka den här.. det var ju inte länge sedan jag bönade om att få göra så.... [:(][:(][:(][;)] men det finns säkert ngt annat för dig, tänkte sälja typ 20 gitarrer i höst[:)] Fredrik! Klart spiderman får ta den om du inte skickat! /anders ----------------- The beat goes on and I´m so wrong |
|
| Author: | Joshunznera [ 14 Sep 2009, 16:29 ] |
| Post subject: | |
d-drop wrote: Joshunznera wrote: Spider-Man wrote: Va fasen... jag trodde jag skulle få tjacka tillbaka den här.. det var ju inte länge sedan jag bönade om att få göra så.... [:(][:(][:(][;)] men det finns säkert ngt annat för dig, tänkte sälja typ 20 gitarrer i höst[:)] Fredrik! Klart spiderman får ta den om du inte skickat! /anders ----------------- The beat goes on and I´m so wrongden e skickad ----------------- The beat goes on and I´m so wrong
|
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|