Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

en Gretsch för 1600:-? SÅLD
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=30390
Page 1 of 1

Author:  Joshunznera [ 12 Sep 2009, 18:18 ]
Post subject:  en Gretsch för 1600:-? SÅLD

Jorå det är for real, denna goding kan bli din för en spottstyver

En riktig basic sak med en mick, en ton och en volym-kontroll. Medium/jumboband på en ganska flat rosewoodbräda

Skicket är mycket bra, bara lite dansbands-märken på p-skyddet

1600:- i Sthlm

Den kan även bussas till självkostnadspris

Så här ser den ut:

Image



-----------------



ImageThe beat goes on and I´m so wrong

Author:  danix [ 12 Sep 2009, 19:12 ]
Post subject: 

Mrslfftsssht!

Author:  Joshunznera [ 12 Sep 2009, 22:01 ]
Post subject: 

den går till Gbg den me[:)]

-----------------



ImageThe beat goes on and I´m so wrong

Author:  bjornen [ 13 Sep 2009, 02:54 ]
Post subject: 

fan att jag missa den då [xx(]

I´m on Rhythm guitar [^]
bjornen44snabelahotmailpunktcom

Author:  Spider-Man [ 14 Sep 2009, 13:04 ]
Post subject: 

Va fasen... jag trodde jag skulle få tjacka tillbaka den här.. det var ju inte länge sedan jag bönade om att få göra så.... [:(][:(][:(][;)]

Image

Author:  Joshunznera [ 14 Sep 2009, 13:10 ]
Post subject: 

Spider-Man wrote:

Va fasen... jag trodde jag skulle få tjacka tillbaka den här.. det var ju inte länge sedan jag bönade om att få göra så.... [:(][:(][:(][;)]

Image


skit faan, det hade jag glömt!

förlåt[:I]


-----------------



ImageThe beat goes on and I´m so wrong

Author:  Joshunznera [ 14 Sep 2009, 13:10 ]
Post subject: 

Spider-Man wrote:

Va fasen... jag trodde jag skulle få tjacka tillbaka den här.. det var ju inte länge sedan jag bönade om att få göra så.... [:(][:(][:(][;)]

Image


men det finns säkert ngt annat för dig, tänkte sälja typ 20 gitarrer i höst[:)]

-----------------



ImageThe beat goes on and I´m so wrong

Author:  d-drop [ 14 Sep 2009, 15:02 ]
Post subject: 

Joshunznera wrote:

Spider-Man wrote:

Va fasen... jag trodde jag skulle få tjacka tillbaka den här.. det var ju inte länge sedan jag bönade om att få göra så.... [:(][:(][:(][;)]

Image


men det finns säkert ngt annat för dig, tänkte sälja typ 20 gitarrer i höst[:)]


Fredrik! Klart spiderman får ta den om du inte skickat!
/anders
-----------------



ImageThe beat goes on and I´m so wrong

Author:  Joshunznera [ 14 Sep 2009, 16:29 ]
Post subject: 

d-drop wrote:

Joshunznera wrote:

Spider-Man wrote:

Va fasen... jag trodde jag skulle få tjacka tillbaka den här.. det var ju inte länge sedan jag bönade om att få göra så.... [:(][:(][:(][;)]

Image


men det finns säkert ngt annat för dig, tänkte sälja typ 20 gitarrer i höst[:)]


Fredrik! Klart spiderman får ta den om du inte skickat!
/anders
-----------------



ImageThe beat goes on and I´m so wrong



den e skickad

-----------------



ImageThe beat goes on and I´m so wrong

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/