Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Hagström Swede, 2007 *såld*
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=30431
Page 1 of 1

Author:  JanO [ 13 Sep 2009, 22:27 ]
Post subject:  Hagström Swede, 2007 *såld*

Hagström Swede i nyskick.
SÅLD

Author:  Zawlander [ 13 Sep 2009, 22:57 ]
Post subject: 

Är den nått att ha lr?

Author:  JanO [ 13 Sep 2009, 23:33 ]
Post subject: 

Zawlander wrote:

Är den nått att ha lr?

Ja de kan man ju undra....
Men så här uttryckte sig en gitarrkunnig person på en musikaffär någonstans i Sverige,
"Spöar skiten ur sånt fjant som t.ex epiphone och en hel del andra gibsonkopior"
[:D]

Author:  swebamse [ 14 Sep 2009, 07:31 ]
Post subject: 

Svårt att hitta något som ens kommer i närheten till det priset.
Råd till köpare: KÖP,KÖP,KÖP
Råd till säljaren: Sälj inte

Den sista dåren är inte född änImage

Author:  Torb [ 14 Sep 2009, 13:43 ]
Post subject: 

E cash kung eller finns det intresse för byte/ delbyte?

Torb

Author:  JanO [ 14 Sep 2009, 15:19 ]
Post subject: 

Torb wrote:

E cash kung eller finns det intresse för byte/ delbyte?

Torb


Trots min höga ålder är jag grymt
fötjust i distpedaler, i så fall en rördist.
Eller varför inte en skaplig 335a.

JanO

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/