| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Hagström Swede, 2007 *såld* http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=30431 |
Page 1 of 1 |
| Author: | JanO [ 13 Sep 2009, 22:27 ] |
| Post subject: | Hagström Swede, 2007 *såld* |
Hagström Swede i nyskick. SÅLD |
|
| Author: | Zawlander [ 13 Sep 2009, 22:57 ] |
| Post subject: | |
Är den nått att ha lr? |
|
| Author: | JanO [ 13 Sep 2009, 23:33 ] |
| Post subject: | |
Zawlander wrote: Är den nått att ha lr? Ja de kan man ju undra.... Men så här uttryckte sig en gitarrkunnig person på en musikaffär någonstans i Sverige, "Spöar skiten ur sånt fjant som t.ex epiphone och en hel del andra gibsonkopior" [:D] |
|
| Author: | swebamse [ 14 Sep 2009, 07:31 ] |
| Post subject: | |
Svårt att hitta något som ens kommer i närheten till det priset. Råd till köpare: KÖP,KÖP,KÖP Råd till säljaren: Sälj inte Den sista dåren är inte född än
|
|
| Author: | Torb [ 14 Sep 2009, 13:43 ] |
| Post subject: | |
E cash kung eller finns det intresse för byte/ delbyte? Torb |
|
| Author: | JanO [ 14 Sep 2009, 15:19 ] |
| Post subject: | |
Torb wrote: E cash kung eller finns det intresse för byte/ delbyte? Torb Trots min höga ålder är jag grymt fötjust i distpedaler, i så fall en rördist. Eller varför inte en skaplig 335a. JanO |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|