en sann skönhet detta! så därför tänkte jag bidra med en bild, stulen från ibanezregister.com så klart, så att dom ovetande inte går miste om ögongodiset.

vad har han tänkt sig i pris? har inte överdriven koll på vart rt serien brukar hamna.
/stefan
Yeah, I'm a stupid human too