View unanswered posts | View active topics It is currently 22 Jun 2026, 05:05



Reply to topic  [ 4 posts ] 
Hamer Slammer Korea (skrotpris). Såld! 
Author Message
User avatar

Joined: 08 Mar 2008, 17:58
Posts: 3440
Location:
Post Hamer Slammer Korea (skrotpris). Såld!
En fullt fungerande gura, men har fått sig en törn mellan hals å kropp. Så lacken har spruckit upp vilket gör att halsen vill följa med när strängarna kommer på. Har tagit bort hals micken och lagt in ett stopp istället och satt in en Gibson 490R i stall. Guran e alltså fullt fungernde nu, men får ändå betraktas som skrot. Men som gitarr att plocka delar av, finns de massor av gottigotti.
Vad sägs om 900:- med micken eller 500:- utan. 0735-896797 Ring om ni undrar något.
Image
Mvh Daffyd

Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party! haraldhellstrom@hotmail.com


16 Sep 2009, 11:17
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 26 Aug 2005, 21:56
Posts: 1195
Location: Kållered
Post 
daffyd wrote:

En fullt fungerande gura, men har fått sig en törn mellan hals å kropp. Så lacken har spruckit upp vilket gör att halsen vill följa med när strängarna kommer på. Har tagit bort hals micken och lagt in ett stopp istället och satt in en Gibson 490R i stall. Guran e alltså fullt fungernde nu, men får ändå betraktas som skrot. Men som gitarr att plocka delar av, finns de massor av gottigotti.
Vad sägs om 900:- med micken eller 500:- utan. 0735-896797 Ring om ni undrar något.
Mvh Daffyd

Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party! haraldhellstrom@hotmail.com

hej! Vad är det för modell? Visst finns slammer i olika varianter?
MVH Anders


16 Sep 2009, 14:38
Profile WWW

Joined: 26 Aug 2005, 21:56
Posts: 1195
Location: Kållered
Post 
Hej!
Jag tar den utan micken om den är kvar!
MVH Anders
[/quote]
[/quote]


16 Sep 2009, 15:38
Profile WWW

Joined: 26 Aug 2005, 21:56
Posts: 1195
Location: Kållered
Post 
daffyd wrote:

Visst den e kvar! Så då e den din.
Mvh Daffyd
d-drop wrote:

Hej!
Jag tar den utan micken om den är kvar!
MVH Anders


[/quote]

Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party! haraldhellstrom@hotmail.com

daffyd!
Efter en koll på kontot inser jag att jag måste dra mig ur... Ber om ursäkt för detta! Bra gitarrer det där, kan det vara min gamla?
MVH Anders
[/quote]


16 Sep 2009, 17:41
Profile WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 31 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.