En fullt fungerande gura, men har fått sig en törn mellan hals å kropp. Så lacken har spruckit upp vilket gör att halsen vill följa med när strängarna kommer på. Har tagit bort hals micken och lagt in ett stopp istället och satt in en Gibson 490R i stall. Guran e alltså fullt fungernde nu, men får ändå betraktas som skrot. Men som gitarr att plocka delar av, finns de massor av gottigotti.
Vad sägs om 900:- med micken eller 500:- utan. 0735-896797 Ring om ni undrar något.
Mvh Daffyd
Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party!
haraldhellstrom@hotmail.comhej! Vad är det för modell? Visst finns slammer i olika varianter?
MVH Anders