Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Ibanez rt650
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=30471
Page 1 of 1

Author:  steve [ 15 Sep 2009, 11:13 ]
Post subject:  Ibanez rt650

Ibanez RT650 säljes. Flammig röd topp. Trevlig hals! Bra gitarr som växt dag för dag i anseende härhemma. får man 6500:- (rena rånet)

Author:  mange [ 15 Sep 2009, 18:49 ]
Post subject: 

Du har ett e-brev.

Author:  Objekt7punkt406 [ 15 Sep 2009, 21:50 ]
Post subject: 

en sann skönhet detta! så därför tänkte jag bidra med en bild, stulen från ibanezregister.com så klart, så att dom ovetande inte går miste om ögongodiset.

Image

vad har han tänkt sig i pris? har inte överdriven koll på vart rt serien brukar hamna.
/stefan

Yeah, I'm a stupid human too

Author:  steve [ 15 Sep 2009, 22:17 ]
Post subject: 

Den är Japantillverkad och tillverkades bara i 1 eller 2år. Andy Timmons spelade på denna då?

Author:  televinklad [ 19 Oct 2009, 22:44 ]
Post subject: 

.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/