| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Ibanez rt650 http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=30471 |
Page 1 of 1 |
| Author: | steve [ 15 Sep 2009, 11:13 ] |
| Post subject: | Ibanez rt650 |
Ibanez RT650 säljes. Flammig röd topp. Trevlig hals! Bra gitarr som växt dag för dag i anseende härhemma. får man 6500:- (rena rånet) |
|
| Author: | mange [ 15 Sep 2009, 18:49 ] |
| Post subject: | |
Du har ett e-brev. |
|
| Author: | Objekt7punkt406 [ 15 Sep 2009, 21:50 ] |
| Post subject: | |
en sann skönhet detta! så därför tänkte jag bidra med en bild, stulen från ibanezregister.com så klart, så att dom ovetande inte går miste om ögongodiset. ![]() vad har han tänkt sig i pris? har inte överdriven koll på vart rt serien brukar hamna. /stefan Yeah, I'm a stupid human too |
|
| Author: | steve [ 15 Sep 2009, 22:17 ] |
| Post subject: | |
Den är Japantillverkad och tillverkades bara i 1 eller 2år. Andy Timmons spelade på denna då? |
|
| Author: | televinklad [ 19 Oct 2009, 22:44 ] |
| Post subject: | |
. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|