Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Hamer Slammer Korea (skrotpris). Såld!
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=30506
Page 1 of 1

Author:  daffyd [ 16 Sep 2009, 11:17 ]
Post subject:  Hamer Slammer Korea (skrotpris). Såld!

En fullt fungerande gura, men har fått sig en törn mellan hals å kropp. Så lacken har spruckit upp vilket gör att halsen vill följa med när strängarna kommer på. Har tagit bort hals micken och lagt in ett stopp istället och satt in en Gibson 490R i stall. Guran e alltså fullt fungernde nu, men får ändå betraktas som skrot. Men som gitarr att plocka delar av, finns de massor av gottigotti.
Vad sägs om 900:- med micken eller 500:- utan. 0735-896797 Ring om ni undrar något.
Image
Mvh Daffyd

Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party! haraldhellstrom@hotmail.com

Author:  d-drop [ 16 Sep 2009, 14:38 ]
Post subject: 

daffyd wrote:

En fullt fungerande gura, men har fått sig en törn mellan hals å kropp. Så lacken har spruckit upp vilket gör att halsen vill följa med när strängarna kommer på. Har tagit bort hals micken och lagt in ett stopp istället och satt in en Gibson 490R i stall. Guran e alltså fullt fungernde nu, men får ändå betraktas som skrot. Men som gitarr att plocka delar av, finns de massor av gottigotti.
Vad sägs om 900:- med micken eller 500:- utan. 0735-896797 Ring om ni undrar något.
Mvh Daffyd

Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party! haraldhellstrom@hotmail.com

hej! Vad är det för modell? Visst finns slammer i olika varianter?
MVH Anders

Author:  d-drop [ 16 Sep 2009, 15:38 ]
Post subject: 

Hej!
Jag tar den utan micken om den är kvar!
MVH Anders
[/quote]
[/quote]

Author:  d-drop [ 16 Sep 2009, 17:41 ]
Post subject: 

daffyd wrote:

Visst den e kvar! Så då e den din.
Mvh Daffyd
d-drop wrote:

Hej!
Jag tar den utan micken om den är kvar!
MVH Anders


[/quote]

Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party! haraldhellstrom@hotmail.com

daffyd!
Efter en koll på kontot inser jag att jag måste dra mig ur... Ber om ursäkt för detta! Bra gitarrer det där, kan det vara min gamla?
MVH Anders
[/quote]

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/