| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Ibanez RG570 http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=30514 |
Page 1 of 1 |
| Author: | BennyBanana [ 16 Sep 2009, 15:51 ] |
| Post subject: | Ibanez RG570 |
1 st Ibanez RG570. Tillverkad januari '92 på Fujigen-fabriken i Japan. Dimarzio-mickar runt om just nu: BREED i hals, HS-2 i mitt och EVO2 i stall. Stallet är ett EDGE. Mickswitchen är bytt till en Dimarzio 5-vägs. Halsen är behandlad på ett "Music Man-Finish"-sätt, dvs oljad och vaxad. Grymt skön och lättspelad, med andra ord. Nysträngad och intonerad med D'Addario 009-042. En stabil gigbag ingår i priset. Lite svårt att få ett bra kort på färgen, men den är lite mörkare röd med ett lätt inslag av metallic i. (Ruby Red) ![]() ![]() 4000 kr. Finns i Skara. ------------------------------ http://www.myspace.com/bennynilsson |
|
| Author: | televinklad [ 16 Sep 2009, 16:55 ] |
| Post subject: | |
Du har mail [:)] |
|
| Author: | BennyBanana [ 30 Sep 2009, 21:33 ] |
| Post subject: | |
Bump Löjligt bra gitarr för inga pengar alls. Den som köper får verkligen en riktig mümsmümsgitarr. ------------------------------ http://www.myspace.com/bennynilsson |
|
| Author: | daffyd [ 01 Oct 2009, 12:57 ] |
| Post subject: | |
Fan den här e så jävla nice[:p]! Synd bara att jag inte har cashen nu[V], för då hade jag nog fan huggt den. Sorry kladdet! Men sånt här behöver en kommentar. Lycka till! Mvh Daffyd Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party! haraldhellstrom@hotmail.com |
|
| Author: | BennyBanana [ 02 Oct 2009, 18:33 ] |
| Post subject: | |
[:D] Ingen fara, kladda på bara. Och om det är nåt ni undrar över så är det bara att skriva i tråden eller maila. ------------------------------ http://www.myspace.com/bennynilsson |
|
| Author: | BennyBanana [ 06 Oct 2009, 09:07 ] |
| Post subject: | |
Bump Nu är gitarren ute på vend.se, så skynda att köpa innan den är borta. ------------------------------ http://www.myspace.com/bennynilsson |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|