| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Univox Hi-Flyer http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=30560 |
Page 1 of 1 |
| Author: | junkhead [ 17 Sep 2009, 13:23 ] |
| Post subject: | Univox Hi-Flyer |
Univox Hi-flyer Gammal och go rock gura. Är lite halv sliten, 2 små sprickor (som alla hi-flyer har) men inget som påverkar spelbarhet eller ljud. En sladd har lossnat till stall micken. Den är svart med lönn hals, skall försöka kirra fram en bild. Pris: såld |
|
| Author: | FaQed [ 17 Sep 2009, 13:33 ] |
| Post subject: | |
Årsmodell? Our amps go to eleven... |
|
| Author: | swebamse [ 17 Sep 2009, 13:41 ] |
| Post subject: | |
ser fram mot bilder Den sista dåren är inte född än
|
|
| Author: | junkhead [ 17 Sep 2009, 13:42 ] |
| Post subject: | |
gammal... nej jag vet inte .Hur ser man det? |
|
| Author: | FaQed [ 17 Sep 2009, 13:46 ] |
| Post subject: | |
junkhead wrote: gammal... nej jag vet inte .Hur ser man det? Det gör man inte. Undrade bara om du visste. Nån på forumet borde veta utgående ifrån serienummret. Our amps go to eleven... |
|
| Author: | junkhead [ 17 Sep 2009, 13:48 ] |
| Post subject: | |
ok langar upp serienr och bilder ikväll eller imorgon. |
|
| Author: | tommypachi [ 18 Sep 2009, 09:37 ] |
| Post subject: | |
Om det är en sån här (som har gtreppbräda i lönn) ![]() då har du nog fått den såld (såvida inte någon annan har hunnit före) [:D] /Tommy |
|
| Author: | junkhead [ 18 Sep 2009, 10:05 ] |
| Post subject: | |
Japp så ser den ut. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|