Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Univox Hi-Flyer
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=30560
Page 1 of 1

Author:  junkhead [ 17 Sep 2009, 13:23 ]
Post subject:  Univox Hi-Flyer

Univox Hi-flyer

Gammal och go rock gura.
Är lite halv sliten, 2 små sprickor (som alla hi-flyer har) men inget som påverkar spelbarhet eller ljud.
En sladd har lossnat till stall micken.

Den är svart med lönn hals, skall försöka kirra fram en bild.

Pris: såld

Author:  FaQed [ 17 Sep 2009, 13:33 ]
Post subject: 

Årsmodell?

Our amps go to eleven...

Author:  swebamse [ 17 Sep 2009, 13:41 ]
Post subject: 

ser fram mot bilder

Den sista dåren är inte född änImage

Author:  junkhead [ 17 Sep 2009, 13:42 ]
Post subject: 

gammal... nej jag vet inte .Hur ser man det?

Author:  FaQed [ 17 Sep 2009, 13:46 ]
Post subject: 

junkhead wrote:

gammal... nej jag vet inte .Hur ser man det?





Det gör man inte. Undrade bara om du visste. Nån på forumet borde veta utgående ifrån serienummret.

Our amps go to eleven...

Author:  junkhead [ 17 Sep 2009, 13:48 ]
Post subject: 

ok langar upp serienr och bilder ikväll eller imorgon.

Author:  tommypachi [ 18 Sep 2009, 09:37 ]
Post subject: 

Om det är en sån här (som har gtreppbräda i lönn) Image
då har du nog fått den såld (såvida inte någon annan har hunnit före)
[:D]
/Tommy

Author:  junkhead [ 18 Sep 2009, 10:05 ]
Post subject: 

Japp så ser den ut.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/