Custom Explorer 1 ex i hela världen! =)
Hej! Jag har en Explorer gitarr som tänkte sälja bort då jag inte spelar på den mer. Detta är en unik gitarr och det finns bara ETT ex i hela världen som ser ut så här. Den är speciallackad av en proffesionel airbrushlackerare. Jobbet är extremt välgjort. (Vad som med bör nämnas är att switchen är flyttad och ett nytt plektrumskydd sitter på. Alltså en volym och en tonekontroll finns)
Jag köpte gitarren helt ny på musikbörsen och det är en Epiphone explorer i grunden och har sen fått gitarren omlackad. Det sitter låsbara sperzel stämmskruvar på och EMG 81/60 och all övrig mekanik är mattsvart. EXP texten ute på huvudet är en fortkortning på Explorer som modellen heter. Mest en liten kul grej för jag vill inte ha ett helt tomt huvud utan nån text.
Jag har totalt lagt ut för allting 12200:- och där finns ett 1mm litet hack på baksidan. Så jag värderar den till ca 8000:- och det kan väl diskuteras vid snabb affär på plats. Kan skicka fler bilder vid intresse. Byten kan vara intressanta men är väldigt kräsen så vill helst sälja den Tveka inte att fråga om ni undrar nåt. Mail, Ring, SMS, MSN så snackar vi!
Här nedan finns en länk med bilder för jag vet inte hur man lägger in bilder här i detta forumet.
http://www.blocket.se/lund/Custom_Explo ... =23_11&w=3Mvh Paul /
Cyberdyne_85@hotmail.comESP Eclipse Deep Purple Satin
ESP Truckster
ESP/LTD EX 200 (old shape)
ENGL Invader 150
ENGL 4x12 Cab