Gibson lp standard, prisdump
Hejsan!
<font color="purple">Okej, först och främst så har ni sett att jag haft några annonser uppe på gitarrer, en Gibson les paul tobacco sunburst, en strata och sen denna. Grejen är att min gibson les paul tobacco sunburst var min själsfrälsande, men jag fick för mig att jag kunde klara mig utan den. Jag känner mig som killen i filmen, som dumpa tjejen men ångrade sig något grymt och nu är han på jakt efter henne igen.(fråga om det är något speciellt)!</font id="purple">
Nu till annonsen
Säljer en Gibson les paul standard från 95 i färgen Cherry burst.
Gitarren är i riktigt bra skick, så inga dings och absolut inget bandslitage. Grym sustain och mjuk och rund i ljudet.
490/498 mickar.
59'rounded hals(smalare än 50's men lite tjockare än 60's halsen).
Allt annat är väl självklart?
Den är i fruktansvärt bra skick och värdet ligger en aning högre på denna, men jag sätter ut den för 14000kr.
OBS; Säljes endast för att jag spelar på 60's slim taper halsen. Så har du en gibson les paul med 60's slim neck, så är byte intressant från min sida. Annars gäller 14000kr.
Det enda som inte är original är caset, men det fyller sin funktion mer än väl sen förövrigt så är gitarr till 100% original. Plektrumskydd finns, men ej monterat.
Skickas helst inte...
Mvh Christian
<font size="6"><font color="red"><s>13000kr</s>12000 på bojjen fram till helgen!</font id="red"></font id="size6">

mvh christian