Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Fender MIM 2001 i nyskick / *Såld*
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=58271
Page 1 of 1

Author:  Chatte [ 18 May 2012, 17:09 ]
Post subject:  Fender MIM 2001 i nyskick / *Såld*

Image


Bara för att det är kul så bumpar vi den här då 1 års jubileum :twisted:
OBS!
Vänster svart är såld, höger vit (bakom) är inte till salu...

.....men den i mitten finns kvar :D

Köpte den av en tjej som aldrig spelat på den, sen gjorde jag likadant.
Använde den vid ett gig när min dåvarande var trasig minns jag.
Eftersom den är svart fick den bo i arkivet då jag inte gillar svarta gitarrer.

Helt orginal, banden är som nya och det är inga märken på den.

3300kr vill jag för den eftersom den är i så bra skick.
Softcase kan jag fixa, men inte bussbiljett.

Den är föreslagen i byte och eftersom jag tog mig mödan att hämta den, tänkte jag kolla intresse ifall den blir kvar.

Blir den kvar utan varken byte eller försäljning kan jag bumpa om ett år igen 8)

Bilder från ikväll.
Nypolerad och ingen har varit i och micklat ännu :shock: :shock: :?:

:mrgreen:

Image
Image
Image
Image

Author:  Chatte [ 19 May 2012, 10:48 ]
Post subject:  Re: Fender MIM 2001 i nyskick

Och bytet är borta, så då är den till salu!

Eller bytes mot strata utan svart kropp och med lönnhals.
MIM Tele kan funka :arrow:

Author:  Chatte [ 21 May 2012, 18:52 ]
Post subject:  Re: Fender MIM 2001 i nyskick / 2996 kr

Sista kompis pris :D

Author:  Chatte [ 24 May 2012, 11:46 ]
Post subject:  Re: Fender MIM 2001 i nyskick / 2706.50 kr

Dump :D

Author:  mange006 [ 24 May 2012, 14:53 ]
Post subject:  Re: Fender MIM 2001 i nyskick / 2706.50 kr

din gamla fendergubbe... du skulle behöva en schysst Les Paul i stället :D :D

Author:  Mr Smiley [ 24 May 2012, 15:44 ]
Post subject:  Re: Fender MIM 2001 i nyskick / 2706.50 kr

Annars är botemedlet mot trist gitarr på grund av svart eller vit kropp ett vackert plektrumskydd: :)

(Ursäkta att jag klottrar i din säljtråd.)

Image

Author:  Chatte [ 24 May 2012, 19:48 ]
Post subject:  Re: Fender MIM 2001 i nyskick / 2706.50 kr

Mr Smiley wrote:
Annars är botemedlet mot trist gitarr på grund av svart eller vit kropp ett vackert plektrumskydd: :)

(Ursäkta att jag klottrar i din säljtråd.)

Image


Najs

Dina?
En USA STD och en 22 bandad med feta band :P
Dom banden på den vita lönnhalsen vore fint.

Plektrumskydd gör nog mycket på utseendet.

Author:  Chatte [ 24 May 2012, 20:03 ]
Post subject:  Re: Fender MIM 2001 i nyskick / 2706.50 kr

mange006 wrote:
din gamla fendergubbe... du skulle behöva en schysst Les Paul i stället :D :D



Image

Killen till höger spelade tydligen Les Paul 1981
Fast egentligen var jag basist redan då, minns inte varför jag hade gitarren.

Mitt första gig iaf :D

Author:  Mr Smiley [ 24 May 2012, 21:01 ]
Post subject:  Re: Fender MIM 2001 i nyskick / 2706.50 kr

Chatte wrote:
Dina?
En USA STD och en 22 bandad med feta band :P
Dom banden på den vita lönnhalsen vore fint.

Plektrumskydd gör nog mycket på utseendet.
Japp, det är mina favoritstrator. Den vita är en Billy Corgan signaturmodell och den svarta är en Highway One. Båda har förstås jumboband. Och plektrumskydden ger dem en helt annan personlighet. :D

Author:  Chatte [ 26 May 2012, 11:58 ]
Post subject:  Re: Fender MIM 2001 i nyskick / 2706.50 kr

Mr Smiley wrote:
Chatte wrote:
Dina?
En USA STD och en 22 bandad med feta band :P
Dom banden på den vita lönnhalsen vore fint.

Plektrumskydd gör nog mycket på utseendet.
Japp, det är mina favoritstrator. Den vita är en Billy Corgan signaturmodell och den svarta är en Highway One. Båda har förstås jumboband. Och plektrumskydden ger dem en helt annan personlighet. :D


Tämligen osvajde såg jag nu :)

Author:  Mr Smiley [ 27 May 2012, 09:15 ]
Post subject:  Re: Fender MIM 2001 i nyskick / 2706.50 kr

Chatte wrote:
Tämligen osvajde såg jag nu :)


Just det. Svajpinne är inte min grej. Säg till om du har en hardtail strata du vill bli av med. :D

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/