| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Blade Memphis Strat -Japan http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=67428 |
Page 1 of 1 |
| Author: | ebenstrand [ 26 Dec 2011, 21:22 ] | |||
| Post subject: | Blade Memphis Strat -Japan | |||
Tillverkad 1994 i Japan för den Amerikanska marknaden. Köptes februari 1995 på Deluxe Music. Candy apple red, Kropp i 2 bitar Soft Maple, hals lönn/rosewood, 22 jumboband, Sperzel stämstruvar, blades egna stall med rullsadlar, originalmickar och elektronik, push-push på tonkontrollen för boost funktion vilken man nivå justerar från baksidan, enkel dragstångsjustering. Liten lackskada på kroppen (baksidans nedre del vilken är amatörfixad runt 1995), lackspricka vid halsinfästning samt slagmärke på greppbrädans sidan 7:e band höga E. Annars bra skick för att vara 17-år. Vikt 3,7 kg. Inkl hardcase Pris: 3000.- POK eventuell frakt betalas av köpare. Your guitar is a BLADE Memphis that was built in 1994. It was handmade in our workshop in Japan and was indeed intended for the US market. It has an Soft Maple Body, Maple Neck, Rosewood Fingerboard. It has a Gain Boost on the tone pot. Hope that this will help. Best regards Levinson AG Christian Hatstat Mer bilder mailas vid intresse.
|
||||
| Author: | ebenstrand [ 28 Dec 2011, 20:27 ] |
| Post subject: | Re: Blade Abilene Strat -Japan, 3000.- |
Justerat pris POK |
|
| Author: | Maagnas [ 28 Dec 2011, 23:51 ] |
| Post subject: | Re: Blade Abilene Strat -Japan, 3000.- |
bra jävla gitarr det där, tar dom flesta stratorna i den tredubbla prisklassen. |
|
| Author: | ebenstrand [ 02 Jan 2012, 15:41 ] |
| Post subject: | Re: Blade Memphis Strat -Japan, 3000.- |
Tydligen en Memphis model, efter ytterligare kontakt med Blade, ändrad annonstext. se nedan: Your guitar is a BLADE Memphis that was built in 1994. It was handmade in our workshop in Japan and was indeed intended for the US market. It has an Soft Maple Body, Maple Neck, Rosewood Fingerboard. It has a Gain Boost on the tone pot. Hope that this will help. Best regards Levinson AG Christian Hatstatt |
|
| Author: | Före detta Gibson [ 02 Jan 2012, 20:21 ] |
| Post subject: | Re: Blade Memphis Strat -Japan, 3000.- |
Den här bör ngn köpa omgående.... Bra pris på bra gitarr. Ursäkta trådkladdet. /Magnus |
|
| Author: | Joshunznera [ 02 Jan 2012, 21:38 ] |
| Post subject: | Re: Blade Memphis Strat -Japan, 3000.- |
jävlarns! Exakt en sån där hade en polare en gång, riktigt bra vad jag kommer ihåg |
|
| Author: | ebenstrand [ 09 Jan 2012, 15:50 ] |
| Post subject: | Re: Blade Memphis Strat -Japan, 3000.- |
bump |
|
| Author: | Bbenderman [ 10 Jan 2012, 17:08 ] |
| Post subject: | Re: Blade Memphis Strat -Japan, 3000.- |
Byten ? Bud? |
|
| Author: | ebenstrand [ 24 Jan 2012, 10:44 ] |
| Post subject: | Re: Blade Memphis Strat -Japan, 3000.- |
Lönebump |
|
| Author: | daffyd [ 26 Jan 2012, 23:42 ] |
| Post subject: | Re: Blade Memphis Strat -Japan, 3000.- |
PM till dig Mvh Daffyd |
|
| Author: | engvall [ 29 Jan 2012, 21:49 ] |
| Post subject: | Re: Blade Memphis Strat -Japan, 3000.- |
Byta mot en Vox venue lead stärkare från 84? viewtopic.php?f=25&t=68634&p=480161#p480161 |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|