| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Ibanez Talman TCY10EBK- SÅLD http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=72188 |
Page 1 of 1 |
| Author: | rawburt [ 01 May 2012, 00:10 ] |
| Post subject: | Ibanez Talman TCY10EBK- SÅLD |
Det är dax. Som ny, inte en repa, i stora drag oanvänd. Org. kartong finns att skickas i, om så önskas.
|
|
| Author: | rawburt [ 03 May 2012, 20:58 ] |
| Post subject: | Re: Ibanez Talman TCY10EBK- stålstr akke |
|
|
| Author: | daffyd [ 03 May 2012, 23:04 ] |
| Post subject: | Re: Ibanez Talman TCY10EBK- stålstr akke |
Inget du behöver? För jag e lite sugen på den. Har lite mickar och grejer hemma. Mvh Daffyd |
|
| Author: | rawburt [ 04 May 2012, 10:58 ] |
| Post subject: | Re: Ibanez Talman TCY10EBK- stålstr akke |
daffyd wrote: Inget du behöver? För jag e lite sugen på den. Har lite mickar och grejer hemma. Mvh Daffyd Hej! Njae jag har mer en utrensning själv på saker. Orginalsträngar på! Tror det bara tagits 7 st ackord på den nånsin. Inbyggd mick, eq och stämapparat! ![]()
|
|
| Author: | daffyd [ 14 May 2012, 18:31 ] |
| Post subject: | Re: Ibanez Talman TCY10EBK- stålstr akke |
Nämen jag vill ha denna! Kan du sätta den på On hold ett par dar? Mvh Daffyd |
|
| Author: | Dahook [ 14 May 2012, 20:22 ] |
| Post subject: | Re: Ibanez Talman TCY10EBK- stålstr akke |
Om Daffyd vägrar så är jag på. |
|
| Author: | rawburt [ 15 May 2012, 01:23 ] |
| Post subject: | Re: Ibanez Talman TCY10EBK- stålstr akke |
Okidok. Det är on hold ett par dagar. |
|
| Author: | Dahook [ 23 May 2012, 21:45 ] |
| Post subject: | Re: Ibanez Talman TCY10EBK- stålstr akke |
BMUP |
|
| Author: | rawburt [ 23 May 2012, 21:49 ] |
| Post subject: | Re: Ibanez Talman TCY10EBK- SÅLD |
Ooops, sorry men den blev såld som tänkt. |
|
| Author: | Dahook [ 23 May 2012, 21:52 ] |
| Post subject: | Re: Ibanez Talman TCY10EBK- SÅLD |
Oki. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|