Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Ibanez Talman TCY10EBK- SÅLD
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=72188
Page 1 of 1

Author:  rawburt [ 01 May 2012, 00:10 ]
Post subject:  Ibanez Talman TCY10EBK- SÅLD

Det är dax.
Som ny, inte en repa, i stora drag oanvänd.
Org. kartong finns att skickas i, om så önskas.

Image

Author:  rawburt [ 03 May 2012, 20:58 ]
Post subject:  Re: Ibanez Talman TCY10EBK- stålstr akke

Image

Author:  daffyd [ 03 May 2012, 23:04 ]
Post subject:  Re: Ibanez Talman TCY10EBK- stålstr akke

Inget du behöver? För jag e lite sugen på den. Har lite mickar och grejer hemma.
Mvh Daffyd

Author:  rawburt [ 04 May 2012, 10:58 ]
Post subject:  Re: Ibanez Talman TCY10EBK- stålstr akke

daffyd wrote:
Inget du behöver? För jag e lite sugen på den. Har lite mickar och grejer hemma.
Mvh Daffyd

Hej! Njae jag har mer en utrensning själv på saker. Orginalsträngar på! Tror det bara tagits 7 st ackord på den nånsin. Inbyggd mick, eq och stämapparat!

Image

Image

Author:  daffyd [ 14 May 2012, 18:31 ]
Post subject:  Re: Ibanez Talman TCY10EBK- stålstr akke

Nämen jag vill ha denna! Kan du sätta den på On hold ett par dar?
Mvh Daffyd

Author:  Dahook [ 14 May 2012, 20:22 ]
Post subject:  Re: Ibanez Talman TCY10EBK- stålstr akke

Om Daffyd vägrar så är jag på.

Author:  rawburt [ 15 May 2012, 01:23 ]
Post subject:  Re: Ibanez Talman TCY10EBK- stålstr akke

Okidok. Det är on hold ett par dagar.

Author:  Dahook [ 23 May 2012, 21:45 ]
Post subject:  Re: Ibanez Talman TCY10EBK- stålstr akke

BMUP

Author:  rawburt [ 23 May 2012, 21:49 ]
Post subject:  Re: Ibanez Talman TCY10EBK- SÅLD

Ooops, sorry men den blev såld som tänkt.

Author:  Dahook [ 23 May 2012, 21:52 ]
Post subject:  Re: Ibanez Talman TCY10EBK- SÅLD

Oki. :(

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/