| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Grand Suzuki jazzburk Japan! http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=72618 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Stratrat [ 12 May 2012, 10:00 ] |
| Post subject: | Grand Suzuki jazzburk Japan! |
GRAND SUZUKI, tillverkad Japan ca 1979-81. Sällsynt gitarr i sällsynt fint skick! Spelar otroligt lätt och resonant. Nyare rattar, annars allt original. Gigbag finns. Hade tänkt mig 4700 spänn. Skickas lätt med bussen. ![]() ![]()
|
|
| Author: | Stratrat [ 12 May 2012, 15:40 ] |
| Post subject: | Re: Grand Suzuki jazzburk Japan! |
Bump och inga byten just nu. |
|
| Author: | Stratrat [ 13 May 2012, 19:28 ] |
| Post subject: | Re: Grand Suzuki jazzburk Japan! |
Men för helvete-bump! Bud då?! Lägg ett bud så får vi se vart vi hamnar! |
|
| Author: | ramjac [ 14 May 2012, 23:00 ] |
| Post subject: | Re: Grand Suzuki jazzburk Japan! |
Min gamla gissar jag. kan intyga att det är en riktigt trevlig gitarr! Och sjukt snygg om ni inte redan sett det |
|
| Author: | Stratrat [ 25 May 2012, 18:36 ] |
| Post subject: | Re: Grand Suzuki jazzburk Japan! |
Lönebump! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|