Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Grand Suzuki jazzburk Japan!
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=72618
Page 1 of 1

Author:  Stratrat [ 12 May 2012, 10:00 ]
Post subject:  Grand Suzuki jazzburk Japan!

GRAND SUZUKI, tillverkad Japan ca 1979-81. Sällsynt gitarr i sällsynt fint skick! Spelar otroligt lätt och resonant. Nyare rattar, annars allt original. Gigbag finns.
Hade tänkt mig 4700 spänn. Skickas lätt med bussen.
Image
Image
Image

Author:  Stratrat [ 12 May 2012, 15:40 ]
Post subject:  Re: Grand Suzuki jazzburk Japan!

Bump och inga byten just nu. :shock:

Author:  Stratrat [ 13 May 2012, 19:28 ]
Post subject:  Re: Grand Suzuki jazzburk Japan!

Men för helvete-bump! Bud då?! Lägg ett bud så får vi se vart vi hamnar!

Author:  ramjac [ 14 May 2012, 23:00 ]
Post subject:  Re: Grand Suzuki jazzburk Japan!

Min gamla gissar jag.
kan intyga att det är en riktigt trevlig gitarr!
Och sjukt snygg om ni inte redan sett det

Author:  Stratrat [ 25 May 2012, 18:36 ]
Post subject:  Re: Grand Suzuki jazzburk Japan!

Lönebump!

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/