| Author |
Message |
|
rawburt
Joined: 03 Oct 2004, 16:06 Posts: 466 Location: Lerum/Göteborg
|
 Ibanez Talman TCY10EBK- SÅLD
Det är dax. Som ny, inte en repa, i stora drag oanvänd. Org. kartong finns att skickas i, om så önskas. 
Last edited by rawburt on 23 May 2012, 21:48, edited 1 time in total.
|
| 01 May 2012, 00:10 |
|
 |
|
rawburt
Joined: 03 Oct 2004, 16:06 Posts: 466 Location: Lerum/Göteborg
|
 Re: Ibanez Talman TCY10EBK- stålstr akke
|
| 03 May 2012, 20:58 |
|
 |
|
daffyd
Joined: 08 Mar 2008, 17:58 Posts: 3440 Location:
|
 Re: Ibanez Talman TCY10EBK- stålstr akke
Inget du behöver? För jag e lite sugen på den. Har lite mickar och grejer hemma. Mvh Daffyd
_________________Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party! haraldhellstrom@hotmail.com
|
| 03 May 2012, 23:04 |
|
 |
|
rawburt
Joined: 03 Oct 2004, 16:06 Posts: 466 Location: Lerum/Göteborg
|
 Re: Ibanez Talman TCY10EBK- stålstr akke
daffyd wrote: Inget du behöver? För jag e lite sugen på den. Har lite mickar och grejer hemma. Mvh Daffyd Hej! Njae jag har mer en utrensning själv på saker. Orginalsträngar på! Tror det bara tagits 7 st ackord på den nånsin. Inbyggd mick, eq och stämapparat!  
|
| 04 May 2012, 10:58 |
|
 |
|
daffyd
Joined: 08 Mar 2008, 17:58 Posts: 3440 Location:
|
 Re: Ibanez Talman TCY10EBK- stålstr akke
Nämen jag vill ha denna! Kan du sätta den på On hold ett par dar? Mvh Daffyd
_________________Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party! haraldhellstrom@hotmail.com
|
| 14 May 2012, 18:31 |
|
 |
|
Dahook
Joined: 27 Jul 2011, 17:35 Posts: 42 Location: Hultsfred
|
 Re: Ibanez Talman TCY10EBK- stålstr akke
Om Daffyd vägrar så är jag på.
|
| 14 May 2012, 20:22 |
|
 |
|
rawburt
Joined: 03 Oct 2004, 16:06 Posts: 466 Location: Lerum/Göteborg
|
 Re: Ibanez Talman TCY10EBK- stålstr akke
Okidok. Det är on hold ett par dagar.
|
| 15 May 2012, 01:23 |
|
 |
|
Dahook
Joined: 27 Jul 2011, 17:35 Posts: 42 Location: Hultsfred
|
 Re: Ibanez Talman TCY10EBK- stålstr akke
BMUP
|
| 23 May 2012, 21:45 |
|
 |
|
rawburt
Joined: 03 Oct 2004, 16:06 Posts: 466 Location: Lerum/Göteborg
|
 Re: Ibanez Talman TCY10EBK- SÅLD
Ooops, sorry men den blev såld som tänkt.
|
| 23 May 2012, 21:49 |
|
 |
|
Dahook
Joined: 27 Jul 2011, 17:35 Posts: 42 Location: Hultsfred
|
 Re: Ibanez Talman TCY10EBK- SÅLD
Oki. 
|
| 23 May 2012, 21:52 |
|
|