View unanswered posts | View active topics It is currently 22 Jun 2026, 09:35



Reply to topic  [ 2 posts ] 
HOLD: Ibanez 12:a 70-tal 
Author Message

Joined: 04 Feb 2003, 08:49
Posts: 983
Post HOLD: Ibanez 12:a 70-tal
Ni bestämmer, antingen köper någon dessa eller så blir det ved till bastun!


Ibanez 12:a tidigt 70-tal utan case, bud

SOLD Levin 12:a (W38-12) 70-tal med case, Bud, lagad stabil huvudspricka, kunde vart snyggare gjort.... Köptes för 2200


Förskottsbetalning till mitt bankkonto

Frakt tillkommer (bussgods).

Bilder och text finns här:

http://www.fissmoll.com/fissmoll/Guitar ... _such.html


Last edited by pafal on 01 Jun 2012, 10:27, edited 1 time in total.



25 May 2012, 16:05
Profile

Joined: 04 Feb 2003, 08:49
Posts: 983
Post Re: SÄLJES: Levin 12:a 70-tal, Ibanez 12:a 70-tal
Nä va fan. Har kört en web via iWeb och me.com (apples molntjänst) men dom har ju lagt ner den så jag kan inte lägga ut nya bilder... :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :disapprove: :disapprove: :disapprove: :disapprove:

Får posta i tråden återkommer...


25 May 2012, 16:25
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 57 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.