Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Fender Telecaster USA säljes/bytes
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=84274
Page 1 of 1

Author:  busbusf18 [ 30 Apr 2013, 21:44 ]
Post subject:  Fender Telecaster USA säljes/bytes

Då var det dags att låta denna Tele gå vidare.
En USA Tele från 2009 i färgen Olympic white, tror jag den heter, citera om annan.

Kommer med ett Vantage case om ngt sliten men funkar bra.

Lånar länk från Southbecks tidigare annons här på bojen.

viewtopic.php?f=10&t=82957

Finns i Sthlm, pris 6500kr (7000kr med Lundgren Mick)

Kan skickas med bussgods för 235kr till övriga delar av vårt land.

Eller bytes mot annan rolig gitarr.

Author:  Osse [ 01 May 2013, 10:42 ]
Post subject:  Re: Fender Telecaster USA säljes/bytes

busbusf18 wrote:
Då var det dags att låta denna Tele gå vidare.
En USA Tele från 2009 i färgen Olympic white, tror jag den heter, citera om annan.

Kommer med ett Vantage case om ngt sliten men funkar bra.

Lånar länk från Southbecks tidigare annons här på bojen.

viewtopic.php?f=10&t=82957

Finns i Sthlm, pris 6500kr (7000kr med Lundgren Mick)

Kan skickas med bussgods för 235kr till övriga delar av vårt land.

OBS kan bytas mot ngn Les Paul pengar upp ner åt båda håll, funkar!


Tror den heter Blizzard Pearl faktiskt :)

Author:  busbusf18 [ 16 May 2013, 20:19 ]
Post subject:  Re: Fender Telecaster USA säljes/bytes

Å upp!

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/