| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Fender Custom Shop Relic Stratocaster http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=84285 |
Page 1 of 2 |
| Author: | KALVDÖN [ 01 May 2013, 14:42 ] | ||
| Post subject: | Fender Custom Shop Relic Stratocaster | ||
Byggd år 2000 enligt Fender. Medium jumbo band. Sean Foam Green. Mickarna bytta till Lundgren. Låter och spelar mycket bra. Kommer i ett tweed case. Fler bilder kan skickas till seriösa spekulanter. Gitarren finns i Umeå och kan skickas med Bussgods. 15000:- Byten: Charvel wildcard#6, 12-strängad elgitarr eller 5-strängad banjo. /Micke
|
|||
| Author: | KALVDÖN [ 02 May 2013, 14:13 ] |
| Post subject: | Re: Fender Custom Shop Relic Stratocaster säljes |
Nämen, nu får ni ta och lugna ned er. Har aldrig sett maken till huggsexa. |
|
| Author: | KALVDÖN [ 04 May 2013, 20:00 ] |
| Post subject: | Re: Fender Custom Shop Relic Stratocaster säljes |
Japp.......... |
|
| Author: | Daz_j [ 04 May 2013, 20:39 ] |
| Post subject: | Re: Fender Custom Shop Relic Stratocaster säljes |
Synd att den finns i Umeå! Jag finns i Gbg ! |
|
| Author: | KALVDÖN [ 04 May 2013, 21:06 ] |
| Post subject: | Re: Fender Custom Shop Relic Stratocaster säljes |
Jo, det är ett förbannat avlångt land vi lever i. Jag antar att du vill provspela? Annars är det inget problem att skicka gitarren med bussgods. |
|
| Author: | Daz_j [ 04 May 2013, 22:40 ] |
| Post subject: | Re: Fender Custom Shop Relic Stratocaster säljes |
Jo hade gärna testat den! Vad är det för radie på halsen och profil? Heter färgen sonic blue? Vad är det för Lundgren mickar? Har du kvar orginal mickarna ? Det jag skulle ha att byta med är en custom shop sg vos. |
|
| Author: | Jo E [ 05 May 2013, 09:10 ] |
| Post subject: | Re: Fender Custom Shop Relic Stratocaster säljes |
Hej, tror det där är "min skapelse" beställde nämligen den modellen från customshopen i ett ex, men det slutade med att dom gjorde 4 ex då dom gillade vad som blev |
|
| Author: | KALVDÖN [ 05 May 2013, 11:08 ] |
| Post subject: | Re: Fender Custom Shop Relic Stratocaster säljes |
Daz_j, Radien på greppbrädan är 7,nånting tumm. Vintage stuk alltså. Halsen skulle jag vilja beskriva som ett biffigt C. Färgen tror jag är som Jo E säger, Seafoam Green. Men jag är gravt färgblind så det får andra kommentera. Mickarna heter "50´s Flat". Alltså platta magnetpoler. Låter mycket bättre än original mickarna. Tror att jag har kvar två av dom. Stallmicken pajade. Tyvärr är jag ingen SG kille så det ev. bytet hoppar jag. Jo E, Intressant anekdot. Jag köpte gitarren i Las Vegas 2007. Men det är väl möjligt att det är en av de två som stannade i USA, antar jag. |
|
| Author: | Jo E [ 05 May 2013, 15:40 ] |
| Post subject: | Re: Fender Custom Shop Relic Stratocaster säljes |
Det var dom första med den färgen.... |
|
| Author: | Joespinaci [ 05 May 2013, 20:54 ] | ||
| Post subject: | Re: Fender Custom Shop Relic Stratocaster säljes | ||
intresserad av byte mot en: Fender Stratocaster Road Worn 60´s uppgardaderad med Custom Shop 69 pickups, nytt elektronik, och två nya P-skydd 3 ply vsv och totoise brown? Plus pengar emellan! till dig inte till mig
|
|||
| Author: | KALVDÖN [ 05 May 2013, 21:52 ] |
| Post subject: | Re: Fender Custom Shop Relic Stratocaster säljes |
Hey Joe, nä, tror inte det tyvärr. Men det ser ut att vara en fin yxa. |
|
| Author: | KALVDÖN [ 07 May 2013, 11:45 ] |
| Post subject: | Re: Fender Custom Shop Relic Stratocaster säljes |
Joespinaci, vart bor du och din gitarr? |
|
| Author: | Joespinaci [ 07 May 2013, 19:29 ] |
| Post subject: | Re: Fender Custom Shop Relic Stratocaster säljes |
I glada Malmö ! |
|
| Author: | Isaac [ 07 May 2013, 21:28 ] |
| Post subject: | Re: Fender Custom Shop Relic Stratocaster säljes |
@Spinaci: Jag har PM:at dig om ett bytesförslag som innefattar både dig och Kalvdön. Har det kommit fram? Mvh Isaac |
|
| Author: | Joespinaci [ 08 May 2013, 07:51 ] |
| Post subject: | Re: Fender Custom Shop Relic Stratocaster säljes |
Jag förlorar på det om inte du lägger till lite pengar. |
|
| Author: | Isaac [ 08 May 2013, 09:02 ] |
| Post subject: | Re: Fender Custom Shop Relic Stratocaster säljes |
Vi kan splitta mellanskillnaden mellan våra två gitarrer. Fördelen för dig är ju att du i så fall har något som Kalvdön vill ha, sen kan ni komma överens er emellan... Mvh Isaac |
|
| Author: | Joespinaci [ 08 May 2013, 12:50 ] |
| Post subject: | Re: Fender Custom Shop Relic Stratocaster säljes |
Jag säljer hellre min i lugn och ro. Men tack för visat intresse. Mvh cabbe |
|
| Author: | Isaac [ 08 May 2013, 23:29 ] |
| Post subject: | Re: Fender Custom Shop Relic Stratocaster säljes |
Allright, det var värt ett försök! Ha de Isaac |
|
| Author: | KALVDÖN [ 13 May 2013, 10:53 ] |
| Post subject: | Re: Fender Custom Shop Relic Stratocaster säljes |
Bumperibump. |
|
| Author: | KALVDÖN [ 14 May 2013, 23:24 ] |
| Post subject: | Re: Fender Custom Shop Relic Stratocaster säljes |
Ok, 16000:- då. |
|
| Author: | KALVDÖN [ 23 May 2013, 09:27 ] |
| Post subject: | Re: Fender Custom Shop Relic Stratocaster säljes |
Köp............................................nu. |
|
| Author: | KALVDÖN [ 26 May 2013, 12:18 ] |
| Post subject: | Re: Fender Custom Shop Relic Stratocaster säljes |
. |
|
| Author: | KALVDÖN [ 06 Jun 2013, 14:44 ] |
| Post subject: | Re: Fender Custom Shop Relic Stratocaster säljes |
En 12-strängad elgitarr kan också tas i inbyte. |
|
| Author: | KALVDÖN [ 18 Jun 2013, 18:45 ] |
| Post subject: | Re: Fender Custom Shop Relic Stratocaster säljes |
Ingen som har en elektrisk tolva? |
|
| Author: | KALVDÖN [ 25 Jun 2013, 21:21 ] |
| Post subject: | Re: Fender Custom Shop Relic Stratocaster säljes |
Tjohej! |
|
| Author: | KALVDÖN [ 30 Jun 2013, 10:49 ] |
| Post subject: | Re: Fender Custom Shop Relic Stratocaster säljes |
Byter gärna mot Fender Stratocaster XII eller ESP XJ-12. Men även billigare skrot, typ Danelectro och sånt är intressant. |
|
| Author: | KALVDÖN [ 01 Jul 2013, 19:50 ] |
| Post subject: | Re: Fender Custom Shop Relic Stratocaster säljes |
En elbas med kort eller medium mensur är också intressant. |
|
| Author: | KALVDÖN [ 11 Jul 2013, 18:39 ] |
| Post subject: | Re: Fender Custom Shop Relic Stratocaster säljes |
Kan även bytas mot en Charvel Pro Mod Wildcard #6. |
|
| Author: | KALVDÖN [ 27 Jul 2013, 21:20 ] |
| Post subject: | Re: Fender Custom Shop Relic Stratocaster säljes |
Strunt är strunt och snus är gott. |
|
| Author: | Mike Leaf [ 27 Jul 2013, 21:37 ] |
| Post subject: | Re: Fender Custom Shop Relic Stratocaster säljes |
Färgen är Daphne Blue och den är galet snygg..... en unik strata |
|
| Page 1 of 2 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|