Tänkte kolla om någon vill ha ett repobjekt med stor potential. Det är en Made in Japan (Fujigen) Epiphone JR från LQ-serien som gjordes begränsad 05-06 nånstans. Den har något så ovanligt som ett äkta open book huvud och så många i detta land finns det inte.
http://www.epiphonewiki.com/index.php/T ... _LQ_Series Min är uppdaterad med låsbara studs och superlätt stall från Faber. En något underlindad kustomgjord P-90 från Lundgren. CTS-potar och PIO-konding samt tidsenliga stämmisar från Gotoh. Gjord i väldigt lätt mahogny. Felet med skönheten är att halsen skevat. Jag tror att den varit så flera år och jag har inte tänkt på det då jag haft hög stränghöjd och tjocka strängar på den och inte spelat på den så mycket. Nu har den stått under observation stränglös och med släppt dragstång i 1,5 år och den har inte rört sig det minsta så jag ser den som stabil. Vill egentligen göra reparationen själv men det kommer annat emellan hela tiden. Kommer bli en fantastisk JR för den som kan fixa det själv! Original gigbag finns. Tyvärr är jag mästare på att fotografera illa och gitarren är i mycket bättre skick än vad man ser på bilderna med alla reflexer. Vist finns det några små repor och märken i den mycket tunna och sköra cellulosalacken. Komplett 1700+frakt. Inga byten. Kan ordna mer och bättre bilder! Finns i Mora men är ute och åker lite ibland bl a till Uppsala om någon vecka.
/AH