Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Dearmond M75T, Champagne Sparkle
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=84763
Page 1 of 1

Author:  Bilton [ 17 May 2013, 14:07 ]
Post subject:  Dearmond M75T, Champagne Sparkle

Dearmond M75T, Champagne Sparkle, mycket gott skick.
Lättspelad, Dearmond 2K-mickar, licensierat Bigsby mm.
(Enda avvikelsen från original är att mickarnas plattor mellan polerna är svarta i stället för vita, snyggare!)
Mycket trevlig gitarr som tyvärr står alldeles för mycket ospelad.
Inget case, men en sladdrig påse som med mycket god vilja kan kallas gigbag... :-)

Den kan åka bil i regionen Eskilstuna - Örebro - Västerås.

3500kr


Några taskiga mobilbilder på detta exemplar:

Image

Image

Image

Author:  Racing [ 17 May 2013, 21:30 ]
Post subject:  Re: Dearmond M75T, Champagne Sparkle

Bra skit.
Som i riktigt bra skit.
Bump.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/