| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Dearmond M75T, Champagne Sparkle http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=84763 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Bilton [ 17 May 2013, 14:07 ] |
| Post subject: | Dearmond M75T, Champagne Sparkle |
Dearmond M75T, Champagne Sparkle, mycket gott skick. Lättspelad, Dearmond 2K-mickar, licensierat Bigsby mm. (Enda avvikelsen från original är att mickarnas plattor mellan polerna är svarta i stället för vita, snyggare!) Mycket trevlig gitarr som tyvärr står alldeles för mycket ospelad. Inget case, men en sladdrig påse som med mycket god vilja kan kallas gigbag... Den kan åka bil i regionen Eskilstuna - Örebro - Västerås. 3500kr Några taskiga mobilbilder på detta exemplar: ![]() ![]()
|
|
| Author: | Racing [ 17 May 2013, 21:30 ] |
| Post subject: | Re: Dearmond M75T, Champagne Sparkle |
Bra skit. Som i riktigt bra skit. Bump. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|