View unanswered posts | View active topics It is currently 24 Jun 2026, 15:39



Reply to topic  [ 1 post ] 
Basförstärkare, stålsträngad gitarr, prim och ukulele 
Author Message

Joined: 17 Jun 2013, 19:59
Posts: 1
Post Basförstärkare, stålsträngad gitarr, prim och ukulele
Säljer av lite i arsenalen:
* Basförstärkare Ibanez Soundwave 40 watt, något sliten. Mitt pris: 1000 kronor (nypris 2300)
http://oi41.tinypic.com/dqpxjr.jpg
http://oi44.tinypic.com/2zp4ajl.jpg

* Stålsträngad gitarr, cort made in indonesia. Grymt lättspelad gitarr i mahogny och gran, nya d'addrio strängar. Mitt pris: 1000 kronor.
http://oi40.tinypic.com/fut7bt.jpg

* Kroatisk prim. Extremt udda instrument som används i folkmusik på balkan och ett riktigt fint hantverk. Mitt pris: 1500 kronor (1000 om du kan spela den).
http://oi40.tinypic.com/4tr98p.jpg

* Maholo Ukulele. Rätt trevlig att spela på, pris 150 kronor.
http://oi44.tinypic.com/2nb64hu.jpg

Grejerna finns i Lund och om du köper allt kostar det dig bara 3200 kronor prutat och klart. Byten mot elgitarrpaket (Squier telecaster eller någon halvakustisk) är av intresse! Kontakta mig gärna via PM eller e-post (peter.ericsson@hotmail.com)


17 Jun 2013, 20:18
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.